Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW iNext: Το νέο ηλεκτρικό SUV σε δοκιμές

Ελλάδα 20:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW iNext: Το νέο ηλεκτρικό SUV σε δοκιμές

ΝΕΑ

BMW iNext: Το νέο ηλεκτρικό SUV σε δοκιμές

ΝΕΑ

Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό SUV της BMW, με κωδικό iNext, βρίσκεται ήδη σε δοκιμές εξέλιξης στα χιονισμένα εδάφη της Σουηδίας.

Advertisement
Advertisement

 

Ο Βαυαρός κατασκευαστής δηλώνει ότι το νέο μοντέλο δοκιμάζεται σε εντατικούς ρυθμούς και κάτω από ακραίες θερμοκρασίες, καθώς θα πρέπει να ελεγχθούν οι χημικές αντιδράσεις της μπαταρίας, οι χρόνοι φόρτισης, καθώς και οι θερμοκρασίες που αναπτύσσει. Σχεδιαστικά το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV, που αναμένεται στις αγορές το 2021, ακολουθεί τα πρωτότυπα BMW Dynamics Vision, όπως το επερχόμενο i4 και το iX3, έχοντας ως βασικά χαρακτηριστικά τις εντυπωσιακές γραμμές και καθαρές φόρμες, συμπεριλαμβανομένων των έντονα ανάγλυφων επιφανειών. Άφθονες είναι επίσης οι γυάλινες επιφάνειες, ενώ η φόρμα του εμπρός παρμπρίζ «ρέει» σε μια πανοραμική γυάλινη οροφή. Απουσιάζουν επίσης οι εξωτερικές χειρολαβές, που έχουν αντικατασταθεί από αισθητήρες κίνησης, οι μικροκάμερες έχουν πάρει τη θέση των εξωτερικών καθρεπτών, ενώ ως πρωτότυπο το iNext διαθέτει ζάντες 24 ιντσών.

Advertisement
Advertisement

Η καθαρή διάταξη του εσωτερικού αποτελείται από απλές γραμμές και επικεντρώνεται στην καινοτόμο χρήση υλικών και επιφανειών. Ο διευθυντής σχεδίασης της BMW, Adrian van Hooydonk, λέει ότι το εσωτερικό δεν εμπνέεται από το σχεδιασμό των αυτοκινήτων, αλλά από τα boutique ξενοδοχεία. Οι συμβατικοί διακόπτες απουσιάζουν, ενώ οι κύριες λειτουργίες του ενεργοποιούνται με φωνητικό έλεγχο. Το iNext διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης, ενώ ανάλογα τις διαθέσεις του οδηγού αλλάζουν και τα προγράμματα (Boost και Ease). Στην πρώτη επιλογή, το γερμανικό SUV προσφέρει τη γνωστή σε όλους μας οδηγική απόλαυση ενός μοντέλου BMW, ενώ στο δεύτερο mode, το τιμόνι ανασύρεται και τα πεντάλ βυθίζονται στο δάπεδο.

Advertisement

Το iNext χρησιμοποιεί μία νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα, η οποία έχει δημιουργηθεί τόσο για ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όσο και για εσωτερικής καύσης κινητήρες, ενώ ο κινητήρας, το κιβώτιο και τα ηλεκτρονικά θα είναι ενσωματωμένα σε μία μονάδα. Το μοντέλο παραγωγής iNext θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο Dingolfing της BMW.