Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

BMW Concept 4: Προάγγελος για τις Μ3 και Μ4

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Με το χαρακτηριστικό σχέδιο στον εμπρός αεραγωγό, η ΒΜW στη Φρανκφούρτη έφερε το Concept 4 για να «μετρήσει» αντιδράσεις από το κοινό, αναφορικά με τη σχεδίαση των M3 και M4 που θα ακολουθήσουν.

 

Η νέα αισθητική προσέγγιση της επόμενης γενιάς Σειράς 4, αποκαλύπτεται με κάθε επισημότητα από τη BMW στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Με πολύ ενδιαφέρουσες αναλογίες και τις χαρακτηριστικές γραμμές στο coupe αμάξωμα, το Concept 4 προβάλλει κυρίως την αισθητική του μέλλοντος για τις Σειρές 3 και 4- και ειδικότερα, για τις κορυφαίες «Μ» εκδόσεις τους.

Έχοντας δεχτεί ιδιαίτερα έντονη κριτική για τα μεγάλα ανοίγματα στο μπροστινό μέρος, που στην ουσία είναι οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί που συνοδεύουν όλα τα μοντέλα της BMW σε… διογκωμένη εκδοχή, η Γερμανική εταιρεία κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη συγκεκριμένη επιλογή. Συγκεκριμένα, οι αναλογίες του εμπρός αεραγωγού αλλά και ην ενσωμάτωσή του στη συνολική αισθητική του μοντέλου, σύμφωνα με τη BMW παραπέμπει στις 328 και 3,0 CSi του παρελθόντος.

Δείτε εδώ: Live από Φρανκφούρτη-Όλα τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην έκθεση

Ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της BMW, Domagoj Dukec, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «οι αεραγωγοί στη μάσκα είναι ένα χαρακτηριστικό σχεδιαστικό στοιχείο για όλες τις BMW. Στην Concept 4, εμφανίζεται στην πιο ώριμη στιγμή του δείχνοντας ξεκάθαρα το μέλλον». συνολικά πάντως η αισθητική του Concept 4 είναι ιδιαιτέρως δυναμική, με τις καθαρές γραμμές από το πλάι να τονίζονται και από τις μεγάλες ζάντες ελαφρού κράματος που έχουν διάμετρο 21 ιντσών.

Αντίστοιχα εντυπωσιακό και το πίσω μέρος με τα αποτελούμενα από LED’s πίσω φωτιστικά σώματα να δίνουν ένα ιδιαίτερα σύγχρονο ύφος στο μοντέλο. Εύλογα η αισθητική αυτή θεωρείται βέβαιο πως θα είναι το δυνατό στοιχείο για τις επόμενες Μ3 και Μ4. Για τις συγκεκριμένες εκδόσεις, το μόνο που υπάρχει ως διαβεβαίωση είναι πως θα διατηρηθεί κάτω από το εμπρός καπό ο 3λιτρος twin turbo εξακύλινδρος σε σειρά, με απόδοση 473 ίππους. Το ίδιο μηχανικό σύνολο θα χρησιμοποιούν και οι SUV προτάσεις, Χ3 Μ και Χ4 Μ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr