Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Bentley: Σοβαρό πλήγμα στις πωλήσεις της ελέω WLTP

Ελλάδα 16:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Bentley: Σοβαρό πλήγμα στις πωλήσεις της ελέω WLTP

ΝΕΑ

Bentley: Σοβαρό πλήγμα στις πωλήσεις της ελέω WLTP

ΝΕΑ

H εφαρμογή του WLTP προτύπου περί κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων προκάλεσε μεγάλα προβλήματα στις πωλήσεις της Bentley τα οποία χαρακτηρίστηκαν “σχεδόν καταστροφικά” σύμφωνα και τους ανθρώπους της εταιρίας. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Ειδικότερα η Benltey παρουσίασε ζημιές ύψους 138 εκατ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2018, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Η εταιρία άργησε να ετοιμάσει τα μοντέλα της για το νέο πρότυπο WLTP, δημιουργώντας έτσι προβλήματα για την ίδια που ήταν “σχεδόν καταστροφικά”, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Bentley, Adrian Hallmark, στο Automotive News Europe.

Ο Hallmark δήλωσε ότι τα μοντέλα της Bentley “κόλλησαν στη ουρά” για τις δοκιμές του WLTP, οι οποίες τέθηκαν σε εφαρμογή την 1η Σεπτεμβρίου. “Δυστυχώς δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι με την παραγωγή ή με τις προτεραιότητες που έπρεπε να θέσουμε εντός του ομίλου, ώστε να πιστοποιήσουμε τα μοντέλα μας (σ.σ. βάσει του νέου πρότυπου) έγκαιρα.”, είπε ο Hallmark.

Αυτή η καθυστέρηση ώθησε την Bentley στο να καθυστερήσει την plug-in υβριδική έκδοση της Bentaya SUV, με την διαθεσιμότητα της τελευταίας να μετατίθεται για τον Μάρτιο του 2019 και για να καταφέρει η εταιρία να πιστοποιήσει πρώτα τα μοντέλα που της προσφέρουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων. Το πρότυπο WLTP ήταν επίσης ο λόγος που καθυστέρησε και η παραγωγή της νέας Continental GT, του best seller της Bentley πριν από την εμφάνιση της Bentayga.

Advertisement
Advertisement

bentley-bentayga-hybrid

O Hallmark εκτιμά ότι ο αντίκτυπος στις πωλήσεις της Bentayga αντιστοιχεί στα 300-400 αυτοκίνητα. “Δεν υπήρχε δυνατότητα στην Ευρώπη για να δοκιμαστούν όλες οι εκδόσεις, για αυτό και εμείς έπρεπε να ήμαστε “αδίστακτοι” με τις προτεραιότητες που έπρεπε να θέσουμε”, συμπλήρωσε ο Hallmark.

Παρά την πτώση που ανήλθε στο 11% για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, έναντι της ίδιας χρονικής περιόδου το 2017, ο Hallmark εμφανίστηκε αισιόδοξος πως η Bentley θα επιστρέψει στην κερδοφορία το τελευταίο τρίμηνο, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι προβλέψεις του για ολόκληρο το 2019.