Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

Audi: βλέπει προς το υδρογόνο από το μακρινό Λος Άντζελες (vid)

  • cloudevo cloudevo

Το Audi A7 Sportback h-tron είναι ένα τετρακίνητο πρωτότυπο που εξοπλίζεται με ενεργειακές κυψέλες με καύσιμο υδρογόνο.

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)

Όπως είχε διαρρεύσει πριν την έκθεση του Λος Άντζελες, η Audi παρουσιάζει ένα πρωτότυπο A7 το οποίο εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου και ουσιαστικά περνά το μήνυμα πως η γερμανική εταιρία σκοπεύει στην εξέλιξη της εν λόγω τεχνολογίας. Έτσι, μετά τα E-Tron (ηλεκτρικό με μπαταρίες) και G-Tron (έκδοση φυσικού αερίου), έφτασε η ώρα του πρωτότυπου H-Tron που μπορεί να διανύσει περίπου 100 km με 1kg υδρογόνου. Η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 500 km και ο χρόνος ανεφοδιασμού διαρκεί περίπου3 min.

Το σύστημα πρόωσης περιλαμβάνει μια συστοιχία κυψελών από 300 ανεξάρτητα στοιχεία που λειτουργεί σε εύρος τάσης 230-360V,ενώ ένα κομπρεσεράκι στέλνει περισσότερο αέρα για καλύτερη αντίδραση και «καύση» του υδρογόνου. Το οποίο βρίσκεται αποθηκευμένο σε τέσσερις δεξαμενές που χωρούν 5 kg υπό πίεση 700 bar και βρίσκονται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Εδώ να πούμε πως υπάρχει και μπαταρία 8,8 kWh που προσφέρει επιπλέον αυτονομία 50 km και φορτίζει μέσω ανάκτησης ενέργειας ή μέσω του δικτύου ηλεκτροδότησής.

Την κίνηση αναλαμβάνουν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε τροχό) με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ στους 228 PS. Όσον αφορά στις επιδόσεις, όταν το Audi A7 h-tron Quattro λειτουργεί με τις κυψέλες καυσίμου, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,9 sec με το απόβαρο των 1.950 kg να φτάνει τα 180 km/h. Στα επόμενα χρόνια η Audi αναμένεται να παρουσιάσει και άλλες εκδοχές πρωτότυπων fuel cell μοντέλων, ενώ υπενθυμίζεται πως ήδη η Toyota έχει λανσάρει στην Ιαπωνία το Mirai και η Honda θα ακολουθήσει την ίδια οδό το 2016.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto