Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi, BMW και Mercedes αγόρασαν τους χάρτες της Nokia!

Ελλάδα 7:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi, BMW και Mercedes αγόρασαν τους χάρτες της Nokia!

ΝΕΑ

Audi, BMW και Mercedes αγόρασαν τους χάρτες της Nokia!

ΝΕΑ

Το αυτοκίνητο του αύριο πέρα από ασφαλές και άνετο θα πρέπει να είναι πλήρως συνδεδεμένο με το εξωτερικό περιβάλλον. Οι κατασκευαστές το έχουν έγκαιρα αντιληφθεί και προχωρούν στις κατάλληλες ενέργειες για να το επιτύχουν. Χαρακτηριστική είναι η συμμαχία των τριών… μεγάλων της Γερμανίας, της Audi, της BMW και της Daimler (Mercedes).

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Οι τρεις κορυφαίοι σε πωλήσεις κατασκευαστές premium αυτοκινήτων συμφώνησαν για να εξαγοράσουν από τον φινλανδικό «γίγαντα της τηλεπικοινωνίας» Nokia τους ψηφιακούς χάρτες HERE. Audi, BMW και Mercedes θα έχουν ίδιο ποσοστό μετοχών της εταιρείας και καμία από τις τρεις δεν σκοπεύει να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών. Η μεταβίβαση αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2016.

Η HERE θα μετασχηματιστεί σε μία και ανοικτή προς τρίτους και με ανεξάρτητη διοίκηση εταιρεία, η οποία θα εξακολουθήσει να παρέχει ψηφιακούς χάρτες και άλλες υπηρεσίες σε πελάτες από την αυτοκίνηση αλλά και άλλους τομείς. Αυτό σημαίνει ότι μία οποιαδήποτε άλλη μάρκα (πέρα από Audi, BMW, Mercedes) θα μπορεί να αγοράζει το λογισμικό της HERE και να το ενσωματώνει στο σύστημα πολυμέσων της.

Advertisement
Advertisement

«Το περιβάλλον αλλάζει συνεχώς. Για αυτό είναι απαραίτητη η συνεχής ανανέωση της πληροφορίας», δήλωσε ο Πρόεδρος της Audi AG, Rupert Stadler. Οι χάρτες πλοήγησης που θα έχουν τη δυνατότητα ανανέωσης σε πραγματικό χρόνο (λαμβάνοντας πληροφορίες από τις κάμερες και τους αισθητήρες των αυτοκινήτων) είναι απαραίτητο «συστατικό» για τη λειτουργία των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.

«Οι χάρτες της HERE θα διαδραματίσουν έναν καθοριστικό ρόλο στην ψηφιακή επανάσταση της μετακίνησης», σχολίασε ο νέος Πρόεδρος της BMW, Harald Kruger. «Με την από κοινού απόκτηση της HERE θέλουμε να εξασφαλίσουμε την ανεξαρτησία αυτής της κεντρικής υπηρεσίας προς όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων», προσέθεσε ο επικεφαλής της Daimler, Dieter Zetsche.

Advertisement

Η στρατηγική αυτή κίνηση των τριών μεγάλων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εκτιμάται ότι είναι μία «απάντηση» στους αμερικάνικους κολοσσούς Google και Apple, που έχουν εισέλθει δυναμικά στο χώρο του αυτοκινήτου.