Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Άρον-άρον επιστροφή στη βενζίνη

Ελλάδα 22:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Άρον-άρον επιστροφή στη βενζίνη

ΝΕΑ

Άρον-άρον επιστροφή στη βενζίνη

ΝΕΑ

Η βιασύνη για πλήρη ηλεκτροκίνηση στα μικρά μοντέλα κάνει τους κατασκευαστές να επιστρέφουν στην βενζίνη.

Advertisement
Advertisement

Η εταιρεία σχεδιάζει να ανασχεδιάσει το ηλεκτρικό 500e για να υποστηρίξει ένα mild hybrid κινητήρα βενζίνης.

Ο Gaetano Thorel, επικεφαλής της μάρκας Fiat για την Ευρώπη, δήλωσε ότι η ζήτηση για το υβριδικό 500αράκι θα είναι περίπου 100.000-110.000 μονάδες το χρόνο, περισσότερο από τις πωλήσεις της πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης που πούλησε λιγότερες από 80.000 μονάδες πέρυσι.

Η Stellantis, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα προσθέσει υβριδικές εκδόσεις του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου 500e και του Jeep Compass, τα οποία θα κατασκευάζονται στην Ιταλία, εν μέσω παγκόσμιας επιβράδυνσης των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Το 500e, που πωλείται ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από την κυκλοφορία του το 2020, θα ανασχεδιαστεί για να υποστηρίξει ένα mild hybrid σύστημα 48V βασισμένο στον μικρό βενζινοκινητήρα Firefly.

Το τρέχον μοντέλο βενζίνης 500, που πρωτοκυκλοφόρησε το 2007, κατασκευάζεται στην Πολωνία, όπου η παραγωγή έχει ήδη σταματήσει.

Ο Thorel ανέφερε ότι πολλοί πελάτες θα ήθελαν να αποκτήσουν το 500e αλλά δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά, και τώρα η εταιρεία τους δίνει αυτήν την ευκαιρία.

Advertisement

Η υβριδική έκδοση του 500 θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το 500e, ενώ η Fiat καταργεί την παλιά έκδοση του 500 που συναρμολογούνταν στην Πολωνία.

Η Fiat αναφέρει ότι το υβριδικό 500 θα κοστίζει λίγες εκατοντάδες ευρώ περισσότερο από το απλό μοντέλο που κατασκευαζόταν στην Πολωνία.

Advertisement

Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2026 στο συγκρότημα Mirafiori στην πόλη του Τορίνο, στην Ιταλία.