Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αντιπρόεδρος της Volvo Cars ομιλητής στο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αντιπρόεδρος της Volvo Cars ομιλητής στο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ

ΝΕΑ

Αντιπρόεδρος της Volvo Cars ομιλητής στο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ

ΝΕΑ

Ο Anders Gustafsson, ανώτερος αντιπρόεδρος ΕΜΕΑ της Volvo Cars, ήταν από τους κεντρικούς ομιλητές στο ετήσιο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ (Ένωση Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων), που διεξήχθη την προηγούμενη εβδομάδα, με μεγάλο χορηγό τη Volvo.

Advertisement
Advertisement


Το εφετινό, 28ο συνέδριο της ΕΑΣΕ σημείωσε μεγάλη επιτυχία, με περισσότερους από 500 πρόεδρους, εκτελεστικούς διευθυντές ή διευθύνοντες σύμβουλους και ανώτατα στελέχη εταιρειών να παρακολουθούν τις εργασίες του. Το συνέδριο είχε τίτλο «Αμφιδέξιος Ηγέτης σε ένα Παράδοξο Κόσμο» και ήταν αφιερωμένο στην Αμφιδεξιότητα που πρέπει να διακρίνει το σύγχρονο ηγέτη για να είναι αποτελεσματικός και να αντιμετωπίζει με επιτυχία τα παράδοξα στην καθημερινότητα του οργανισμού που διευθύνει.

Στην παρουσίασή του, ο αντιπρόεδρος της Volvo Cars αναφέρθηκε στο πώς μπορεί ο ηγέτης να δημιουργήσει κουλτούρα αμφιδεξιότητας σε έναν οργανισμό, παρουσιάζοντας παραδείγματα μέσα από τον κόσμο της Volvo. Ανέδειξε με την ομιλία του την αξία του ανθρώπινου δυναμικού για μία εταιρεία. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε «η δύναμη των εταιρειών είναι οι άνθρωποί τους και όταν αυτοί λειτουργούν ως ομάδα η δύναμη αυτή δεν αθροίζεται αλλά πολλαπλασιάζεται. Στη διαδικασία αυτή ο ρόλος του ηγέτη, ο οποίος καλείται να εμπνεύσει, να κατευθύνει και να οργανώσει την ομάδα του, είναι καταλυτικός».

Σε άλλο σημείο της παρουσίασής του ο κ. Gustafsson τόνισε ότι «στόχος του ηγέτη είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον ώστε τα μέλη της ομάδας να πάρουν τη σωστή απόφαση, τη σωστή στιγμή. Όλα είναι θέμα κουλτούρας η οποία ενθαρρύνει τη διαφάνεια και δίνει στα μέλη της εταιρείας την άνεση να είναι δημιουργικά και να νιώθουν άνετα ακόμα και να αμφισβητήσουν καταστάσεις όταν θεωρούν ότι δεν είναι σωστές. Τελικά, το πάθος για ποιότητα, για ικανοποίηση του πελάτη, η ευθύνη απέναντι στη μάρκα και το κοινωνικό σύνολο, δεν είναι κάτι που επιβάλλεται αλλά καλλιεργείται στα μέλη της ομάδας ως μία συνολική φιλοσοφία. Και σε αυτό, ο αμφιδέξιος ηγέτης καλείται να παίξει πρωταρχικό ρόλο».

Advertisement
Advertisement