Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αντιδρούν οι οδικοί μεταφορείς στο Πράσινο Τέλος!

Ελλάδα 13:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αντιδρούν οι οδικοί μεταφορείς στο Πράσινο Τέλος!

ΝΕΑ

Αντιδρούν οι οδικοί μεταφορείς στο Πράσινο Τέλος!

ΝΕΑ

Η συνολική επιβάρυνση εάν επιβληθεί μαζί με το νέο χαράτσι  θα φτάσει στα 545,60 ευρώ στα 1.000 λίτρα καυσίμων.

Advertisement
Advertisement

Την… αγανάκτησή τους εξέφρασαν οι οδικοί μεταφορείς για το πρόσθετο Πράσινο Τέλος που εξετάζει να επιβάλει στο πετρέλαιο κίνησης το υπουργείο Περιβάλλοντος. Το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ) απέστειλε επιστολή στο υπουργείο Περιβάλλοντος, με κοινοποίηση στο υπουργείο Μεταφορών, εκφράζοντας την αντίθεσή του, θεωρώντας ότι θα επιφέρει πλήγμα στα ήδη μειωμένα έσοδα και έργο των οδικών μεταφορέων.

Παράλληλα οι ιδιοκτήτες φορτηγών τονίζουν ότι η συγκεκριμένη αύξηση είναι αποκαρδιωτική και εξοργιστικά άδικη, αφού επιβάλλεται κυρίως στις επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν το φάσμα της χρεωκοπίας

Advertisement
Advertisement

Η επιστολή του ΠΣΧΕΜ στον υπουργό Περιβάλλοντος αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: «Ο κλάδος των ιδιοκτητών Φ.Δ.Χ . δέχτηκε με μεγάλη αγανάκτηση την πρόθεσή σας να αυξήσετε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης του πετρελαίου κίνησης κατά 0,03 ευρώ ανά λίτρο ως επιβολή Πράσινου Τέλους για να αντιμετωπίσετε το έλλειμα του ειδικού λογαριασμού ΑΠΕ.

Το συγκεκριμένο Πράσινο Τέλος θα επιβαρύνει όλους τους καταναλωτές diesel, αλλά περισσότερο τις μεταφορικές επιχειρήσεις Φ .Δ.Χ . με 37,20 ευρώ στα 1.000 λίτρα κατανάλωσης (0,03 χ 1.000 = 30 χ 24% Φ.Π.Α. = 7,20 σύνολο 37,20 ευρώ). Η συγκεκριμένη αύξηση έρχεται να προστεθεί στο υπάρχον υπερβολικά υψηλό ειδικό φόρο κατανάλωσης πετρελαίου που είναι 410,00 + Φ.Π.Α . 98,40 = 508,40 ευρώ. Η συνολική επιβάρυνση εάν επιβληθεί και το πράσινο τέλος των 37,20 ευρώ, θα φτάσει στα 545,60 ευρώ στα 1.000 λίτρα κατανάλωσης.

Εκτιμούμε πως υπό τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί εν μέσω υγειονομικής και οικονομικής κρίσης, η συγκεκριμένη αύξηση είναι αποκαρδιωτική και εξοργιστικά άδικη, αφού επιβάλλεται κυρίως στις επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν το φάσμα της χρεωκοπίας.

Advertisement

Θα μπορούσατε εάν είναι αναγκαίο να εξασφαλιστεί το ποσό που προσδοκάτε να εισπραχθεί αντί να το επιβάλλετε σε οικονομικά κατεστραμμένους, να αυξήσετε την εισφορά των προμηθευτών που επωφελούνται πολλαπλάσια, ώστε να καλύψετε πλήρως το ποσό.»

Διαβάστε επίσης:

Advertisement

Επιβεβαίωση Newsauto! Ιδού το νομοσχέδιο για την Μικροκινητικότητα

Ξεκινά η καταβολή των επιδοτήσεων στα ηλεκτρικά οχήματα!

O Johnson το ανακοίνωσε! Τέλος τα ΙΧ βενζίνης και diesel το 2030

Advertisement