Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Αναβάθμιση για το Abarth 124 Rally (+vid)

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Μετά από μια επιτυχημένη σεζόν το 2018 στην κατηγορία R-GT της FIA, το Abarth 124 Rally υποβλήθηκε σε αρκετές βελτιώσεις για το 2019.

Χρησιμοποιώντας την εμπειρία που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια δύο αγωνιστικών περιόδων και πάνω από 5.000 km πρόσθετων δοκιμών, το αγωνιστικό αυτοκίνητο με βάση το Abarth 124 Spider έχει υποστεί πλέον μια σημαντική αναθεώρηση. Σύμφωνα με την Abarth, οι αλλαγές βελτιώνουν την απόδοση και το χειρισμό του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα διευκολύνουν την αναβάθμισή του συγκριτικά με πριν. Ενημερώθηκαν τα κύρια μηχανικά εξαρτήματα καθώς και τα ηλεκτρονικά στοιχεία του κινητήρα, αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων, το διαφορικό και το set up της ανάρτησης.

Ξεκινώντας με τον κινητήρα, η βενζινοκίνητη 4κύλινδρη μονάδα τούρμπο των 1,8 λίτρων προσφέρει πλέον μια πιο γραμμική καμπύλη ροπής. Υπάρχει περισσότερη ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας, ειδικά όταν αυτή απαιτείται από τις χαμηλές ταχύτητες – για παράδειγμα, όταν βγαίνει από φουρκέτας σε χαμηλές στροφές και προκύπτει η ανάγκη άμεσης επιτάχυνσης. Ως αποτέλεσμα, η απόκριση του γκαζιού είναι τόσο ομαλότερη όσο και πιο άμεση μετά τις αλλαγές. Η Abarth αναφέρει πως όλα αυτά κάνουν την οδήγηση πιο αποτελεσματική και απλούστερη, “επιτρέποντας στους μη επαγγελματίες οδηγούς να εκτελούν το καλύτερο σε κάθε διαδρομή”.

Οι μηχανικοί πραγματοποίησαν επίσης κάποιες αλλαγές στο εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων προκειμένου να βελτιώσουν την ταχύτητα αλλαγών και την ευελιξία. Συγκεκριμένα, ο πνευματικός ενεργοποιητής ρυθμίστηκε έτσι για να επιτρέψει την ταχύτερη εμπλοκή στο γρανάζι κατά την επιτάχυνση και την πιο ομαλή μετατόπιση προς τα κάτω για να αποφευχθεί το κλείδωμα του πίσω άξονα. Φυσικά, οι οδηγοί θα μπορούν να “κλειδώνουν” τους πίσω τροχούς με το χειρόφρενο.

Προχωρώντας στα υπόλοιπα, το διαφορικό του Abarth 124 έλαβε νέο καλιμπράρισμα και τέσσερα προγράμματα χαρτογράφησης (High / Medium / Low Grip, Wet) για το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Οι ρυθμίσεις προσαρμόζουν τη ροπή του κινητήρα για να μεγιστοποιήσουν το grip ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, κάτι που μπορεί να επιλεγεί από τα κουμπιά στο τιμόνι. Όσο για τη νέα ρύθμιση του πλαισίου, η Abarth λέει ότι εργάστηκε επάνω σε όλα τα επιμέρους εξαρτήματα ώστε να βελτιώσει την πρόσφυση στην άσφαλτο. Η διαδρομή της ανάρτησης βελτιώθηκε επίσης, με αποτέλεσμα να υπάρχει θετικό αποτέλεσμα κατά την πέδηση. Αυτό παρέχει μια καλύτερη αίσθηση στον οδηγό και διευκολύνει την προοδευτική πέδηση βελτιώνοντας την είσοδο στις στροφές.

Τέλος, η Abarth εισήγαγε επίσης κιτ για χρήση σε χωματόδρομους. Περιλαμβάνει υψηλότερη απόσταση από το έδαφος 40 mm, αυξημένη διαδρομή ανάρτησης και τροχούς 15 ιντσών (αντί για 18 ιντσών που χρησιμοποιούνται στην ασφάλτινη εκδοχή) με συμβατικούς δίσκους φρένων.

Δημοφιλή στο Protothema.gr