Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αναλύοντας την Corvette ZR1

Ελλάδα 12:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αναλύοντας την Corvette ZR1

ΝΕΑ

Αναλύοντας την Corvette ZR1

ΝΕΑ

Η Chevrolet μας αποκαλύπτει την ισχυρότερη, ταχύτερη και πιο tech-freak Corvette που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με τον κωδικό ZR1. Μάλλον εκεί στο Zuffenhausen και στο Maranello θα πρέπει να ανησυχούν…

Advertisement
Advertisement


(Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 2 της ελληνικής έκδοσης του Car Magazine-*Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

Οι λάτρεις του χαρακτηριστικότερου mus-cle car που έχει δημιουργηθεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έχουν πλέον έναν λόγο να μην κοιμούνται ήσυχοι και δεν είναι άλλος από την κορυφαία έκδοση της νέας Corvette ZR1. Κοιτώντας τις φωτογραφίες, παρατηρούμε την έμφαση που έδωσαν οι τεχνικοί της φίρμας στην αεροδυναμική του αμαξώματος της ZR1 με δύο διαφορετικά body kits.

Advertisement
Advertisement

Το πρώτο ονομάζεται Low Wing και επιτυγχάνει αύξηση στην παραγόμενη κάθετη δύναμη (downforce) κατά 70% σε σχέση με την έκδοση Z06, ενώ το δεύτερο, το High Wing, ξεχωρίζει από τη ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις πίσω αεροτομή η οποία, σύμφωνα με στελέχη της Chevrolet, παράγει το ασύλληπτο νούμερο των 431 kg αρνητικής άντωσης. Η συγκεκριμένη αεροτομή αποτελεί τμήμα του νέου πακέτου ZTK Performance Package, το οποίο περιλαμβάνει επίσης εμπρός splitter κατασκευασμένο από carbon, ρυθμιζόμενη ανάρτηση Magnetic Ride Control και λάστιχα υψηλών επιδόσεων Michelin Pilot Sport Cup 2.«Η σχεδίαση του αμαξώματος της νέας Corvette ZR1 είναι ανάλογη του χαρακτήρα της», δηλώνει ο Kirk Bennion, υπεύθυνος Εξωτερικού Σχεδιασμού, τονίζοντας επίσης ότι «οι νέες αεροδυναμικές πτέρυγες, για παράδειγμα, βοηθούν στην επίτευξη μεγαλύτερης κάθετης δύναμης, βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις».

Κάτω από το καπό της ZR1 ζει και αναπνέει ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 6,2 λίτρων, που ανήκει στη γενιά LT5, με την ισχύ του να φτάνει τους 766 PS και τα 98,9 kgm ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητή-ρας δεν είναι καινούριος, καθώς χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην αντίστοιχη Corvette ZR1 του 2009, όπως και στην 7ης γενιάς Z06. Πλέον διαθέτει ορισμένα νέα στοιχεία, όπως ο μεγαλύτερος κατά 52% σε όγκο μηχανικός υπερσυμπιεστής, καθώς και το νέο διπλό σύστημα ψεκασμού που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της GM. Να σημειώσουμε ότι μία ακόμα καινοτομία της νέας Corvette ZR1 είναι η προσθήκη ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ θα εξακολουθεί να υφίσταται το χειροκίνητο επτά σχέσεων. Η Chevrolet δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις επίσημες επιδόσεις της νέας ZR1, εκτός από την τελική ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 336 km/h. Μαζί με το αυτοκίνητο οι κάτοχοι θα λαμβάνουν και ένα σύστημα καταγραφής δεδομένων (Performance Data Recorder).

Advertisement

 

Advertisement