Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αναλυτικά οι παγκόσμιες πωλήσεις της Skoda

Ελλάδα 11:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αναλυτικά οι παγκόσμιες πωλήσεις της Skoda

ΝΕΑ

Αναλυτικά οι παγκόσμιες πωλήσεις της Skoda

ΝΕΑ

Η Škoda παρέδωσε 90.900 οχήματα σε όλο τον κόσμο τον Φεβρουάριο. Συνολικά, οι παραδόσεις είναι ελαφρώς χαμηλότερες από το προηγούμενο έτος (Φεβρουάριος 2018: 92.800 οχήματα, -2.0%) λόγω της τρέχουσας μείωσης της κινεζικής αγοράς.

Advertisement
Advertisement

 

Στη Δυτική Ευρώπη, η εταιρία σημείωσε αύξηση κατά 7,2% σε ετήσια βάση. Επίσης, κατέγραψε διψήφια ανάπτυξη στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη ενιαία αγορά στην Ευρώπη, όπως συνέβη στη Γαλλία, την Ελβετία, τη Δανία και την Πορτογαλία, τις χώρες της Βαλτικής και τη Σερβία. Η Octavia παραμένει το μοντέλο best seller της μάρκας. Η ζήτηση για μοντέλα SUV συνεχίζει να αυξάνεται, όπως αρχικά αναμενόταν…

Advertisement
Advertisement

Ο Alain Favey, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της φίρμας υπεύθυνος στα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ, εξηγεί: «Η σημασία των SUV μοντέλων μας ως οδηγών ανάπτυξης αυξάνεται σταθερά. Μόλις παρουσιάσαμε το νέο SUV πόλης, το Kamiq, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Με αυτό το μοντέλο, είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε μια νέα ορμή στην κατηγορία των SUV”.

Στη Δυτική Ευρώπη, η Škoda κατέγραψε 41.100 παραδόσεις τον Φεβρουάριο. Αυτό αντιστοιχεί σε μια αύξηση της τάξης του 7,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Φεβρουάριος 2018: 38.300 αυτοκίνητα). Στη ισχυρότερη ευρωπαϊκή ενιαία αγορά της Γερμανίας, η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 16.500 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 11,5% (Φεβρουάριος 2018: 14.800 οχήματα). Η εταιρία διπλασίασε τα ποσοστά της στην Ελβετία (2.000 οχήματα, + 36.4%), τη Δανία (1.500 οχήματα, + 48.0%), την Πορτογαλία (200 οχήματα, + 28.9%) και τη Γαλλία (2.600 οχήματα + 14.4%).

Στην Κεντρική Ευρώπη, παρέδωσε 17.300 οχήματα (Φεβρουάριος 2018: 18.400 οχήματα, -6.1%). Στην εγχώρια αγορά της Τσεχίας κατέγραψε 7.100 παραδόσεις τον Φεβρουάριο (Φεβρουάριος 2018: 8.300 οχήματα, -14.7%), με τις ταξινομήσεις να αντικατοπτρίζουν την τρέχουσα συνολική πτώση της τσεχικής αγοράς αυτοκινήτων. Μεταξύ άλλων, το εμπορικό σήμα πέτυχε αύξηση στη Σλοβενία (700 οχήματα, + 30,0%), Ουγγαρία (1,200 οχήματα, + 3,5%) και Πολωνία (6,200 οχήματα + 1,2%).

Advertisement

Στην Ανατολική Ευρώπη εκτός της Ρωσίας, η Škoda αύξησε τις παραδόσεις της σε 3.500 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 13,1% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι (Φεβρουάριος 2018: 3.100 οχήματα). Παράλληλα, σημείωσε σημαντικά κέρδη στη Σερβία (600 οχήματα, + 31,5%), ενώ στη Ρωσία επανέλαβε την περυσινή επιτυχία με 5.900 παραδόσεις (+ 0.6%, Φεβρουάριος 2018: 5.900 οχήματα).

Τον Φεβρουάριο, η εταιρία διέθεσε 16.000 οχήματα στη μεγαλύτερη αγορά πωλήσεων της Κίνας, αντιπροσωπεύοντας ετήσια μείωση 18,4% (Φεβρουάριος 2018: 19.600 οχήματα). Οι επιπτώσεις της τρέχουσας πτωτικής τάσης της αγοράς στην Κίνα δεν θα μπορούσαν να μην επηρεάσουν και τη Škoda. Στην Ινδία, έγραψε 1.200 οχήματα τον Ιανουάριο, σημειώνοντας μείωση 10,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Ιανουάριος 2018: 1.400 οχήματα). Στην Αλγερία παρέδωσε 1.700 οχήματα το Φεβρουάριο, αυξάνοντας τις παραδόσεις της κατά 418,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (Φεβρουάριος 2018: 300 οχήματα).

Advertisement

Οι παραδόσεις της Škoda Auto τον Φεβρουάριο του 2019 (σε μονάδες ανά μοντέλο, +/- σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2018):

ŠKODA OCTAVIA (26.400; -16.9%)
ŠKODA FABIA (15.700, -4.4%)
ŠKODA RAPID (13.000, -10.3%)
ŠKODA KODIAQ (11.200 ευρώ, +9,9%)
ŠKODA KAROQ (10.300; +71.5%)
ŠKODA SUPERB (8,200; -27,5%)
ŠKODA KAMIQ (πωλείται μόνο στην Κίνα: 3.000; -)
ŠKODA CITIGO (πωλείται μόνο στην Ευρώπη: 3.100, +21.1%)