Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ανάλυση: Τι περιμένουμε από Alfa Romeo – Fiat

Ελλάδα 7:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ανάλυση: Τι περιμένουμε από Alfa Romeo – Fiat

ΝΕΑ

Ανάλυση: Τι περιμένουμε από Alfa Romeo – Fiat

ΝΕΑ

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Sergio Marchionne ανακοινώνει φιλόδοξα σχέδια για τον ιταλικό όμιλο, καθώς το ίδιο είχε πράξει και πριν μερικά χρόνια. Όλοι ελπίζουν ότι οι εξαγγελίες θα γίνουν πράξη στο νέο πενταετές πλάνο (2014-2018) της Fiat Chrysler Automobiles.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι περιλαμβάνουν τα σχέδια για τις δύο μάρκες που αφορούν περισσότερο την ευρωπαϊκή αγορά και άρα την ελληνική: τη Fiat και την Alfa Romeo.

Fiat:

Advertisement
Advertisement

Στα τέλη του 2014 (λογικά τον Οκτώβριο στο Παρίσι) θα δούμε για πρώτη φορά το 500Χ. Είναι το μικρό crossover της μάρκας, το οποίο εξελίχθηκε από κοινού με το Jeep Renegade. Θα έχει μήκος 4,2 m, ενώ θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις 4×2 και 4×4. Πιθανόν να δούμε και το δικύλινδρο 0.9 turbo.

Το 2015 θα υποδεχτούμε ένα compact (μικρομεσαίο) sedan και ένα sport μοντέλο. Οι φήμες λένε ότι ίσως πρόκειται για την… ανάσταση της Barchetta.

Το 2016 η Fiat σκοπεύει να λανσάρει ένα μικρομεσαίο hatch (την επόμενη Giulietta), ένα station wagon και ένα σουπερμίνι. Λογικά πρόκειται για το διάδοχο του Punto.

Advertisement

Στα τέλη του 2017 θα ακολουθήσει ένα μικρομεσαίο crossover και στις αρχές του 2018 η νέα γενιά του Panda.

Alfa Romeo:

Advertisement

Θα προσπαθήσει να επιστρέψει στις ρίζες της, τονίζοντας το sport χαρακτήρα των μοντέλων της. Η μετατροπή του Nissan Pulsar τη δεκαετία του ’80 σε Alfa Romeo Arna χαρακτηρίστηκε κατά την παρουσίαση ως «αμαρτία».

Το τελευταίο τρίμηνο του 2015 θα είναι έτοιμο το μεσαίο sedan της Alfa Romeo (η Giulia όπως όλα δείχνουν), το οποίο θα αναμετρηθεί μετη BMW Σειρά 3 και το Audi A4.

Έως το 2018 δεν προγραμματίζεται αντικαταστάτης της MiTo, όμως μέσα στην τριετία 2016 – 18 θα δούμε άλλα 7 μοντέλα: δύο μικρομεσαία, μία ακόμη έκδοση της Giulia (ή coupe ή station wagon), ένα μεγάλο sedan, δύο crossover αλλά και το πισωκίνητο roadster. Για το τελευταίο δε δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες (αν δηλαδή θα ολοκληρωθεί η από κοινού εξέλιξη με το Mazda MX-5 ή η Alfa Romeo θα προχωρήσει μόνη της).

Advertisement

Ο στόχος των πωλήσεων το 2018 έχει στο 1,9 εκατ. μονάδες για τη Fiat και τις 400.000 για την Alfa Romeo.