Αναγέννηση μετά από 40 χρόνια
ΝΕΑΑναγέννηση μετά από 40 χρόνια
ΝΕΑΓια 40 χρόνια μια Jaguar E-Type του 1964, σκούριαζε εγκαταλελειμμένη σε μια αποθήκη και τώρα έχει την ευκαιρία για μια δεύτερη ζωή.
WHAT CAR
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, για λόγους που δεν αναφέρονται, είχε αυτή την εξαίσια Jaguar E-Type κλεισμένη σε μια αποθήκη από το 1979. Το αυτοκίνητο που πουλήθηκε καινούργιο το 1964, ήταν σε πολύ καλή κατάσταση αλλά τα 40 χρόνια ακινησίας, άφησαν τα σημάδια τους πάνω στο αμάξωμα και όχι μόνο. Ο νέος ιδιοκτήτης, φάνηκε αρκετά τολμηρός και προχώρησε στην πλήρη αναπαλαίωση του αυτοκινήτου, κάτι που σημαίνει πως δεν έμεινε ούτε βίδα πάνω στο πλαίσιο και ξεκίνησε το «χτίσιμο» από την αρχή.
Η φροντίδα που δέχτηκε το πλαίσιο και το αμάξωμα, με το τελικό χρώμα να είναι και πάλι το γνήσιο δικό του, εξασφαλίζει επιπλέον 40 χρόνια ζωής χωρίς προβλήματα. Ανάλογη φροντίδα δέχτηκαν και τα μηχανικά μέρη, με αντικατάσταση σε όποια από τα τμήματα ήταν πέραν επισκευής. Το ότι την όλη δουλειά ανέλαβε το τμήμα της Jaguar που ασχολείται με τις αναπαλαιώσεις, είναι από μόνο του εχέγγυο για την πολύ καλή δουλειά σε κάθε τομέα.
Στην καμπίνα, ο ιδιοκτήτης ήθελε τις επενδύσεις κόκκινες, όπως ήταν στα 12 αυτοκίνητα που παρήχθησαν με τον χαρακτηρισμό Lightweight και προορίζονταν για αγωνιστική χρήση. Στην προκειμένη περίπτωση, το «γδύσιμο» του πλαισίου, έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς να το ενισχύσουν σε πολλά σημεία, προκειμένου να το κάνουν ακόμα πιο άκαμπτο σε σχέση με την ακαμψία που παρουσίαζε το αυτοκίνητο καινούργιο το 1964.
Κατά τη διάρκεια της ανακατασκευής, στην E-Typeτοποθετήθηκαν νέα, βελτιωμένα σε σχέση με τα εργοστασιακά, φρένα και ανάρτηση. Ο κινητήρας XK6 των 3,8 λίτρων δέχτηκε και αυτός τις περιποιήσεις του σχετικού τμήματος για να γίνει καλύτερος σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή και την αξιοπιστία, ενώ το κιβώτιο (χειροκίνητο με 5 σχέσεις) δεν είχε κάποια ιδιαίτερη ανάγκη για αλλαγές δομικών του τμημάτων.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ο σημερινός ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Jaguar, στάθηκε κάπως τυχερός, αφού το αυτοκίνητο μετά το πέρας των εργασιών, του παραδόθηκε λίγες μέρες πριν την απαγόρευση της κυκλοφορίας στη Μεγ. Βρετανία. Έστω και αν δεν μπορεί να το κυκλοφορήσει, θα μπορεί να κάθεται και να το χαζεύει με τις ώρες και να το βάζει μπροστά να το ακούει.