Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ακονίζοντας το Nissan GT-R

Ελλάδα 10:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ακονίζοντας το Nissan GT-R

ΝΕΑ

Ακονίζοντας το Nissan GT-R

ΝΕΑ

Οι πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις της Nissan στο GT-R απομακρύνουν για ακόμα μια φορά κάθε σημάδι του χρόνου από την αιχμηρότητά του.

Advertisement
Advertisement

 

Η περίπτωση του GT-RR35 είναι πραγματικά άξια μελέτης από τους ιστορικούς του μέλλοντος. Το 2007 εξέπληξε τους πάντες με την ασύλληπτη δύναμη, την ευφυέστατη τεχνολογία και τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα. Δεκατρία χρόνια αργότερα η βασική συνταγή παραμένει ίδια, όμως η Nissan καταφέρνει να διατηρεί το GT-R τόσο φρέσκο και αιχμηρό ώστε να κοιτά στα μάτια τα σύγχρονα supercars, με την έκδοση Nismo να φοβίζει ακόμα και την αφρόκρεμα της κατηγορίας.

Η καρδιά του θηρίου
Η έκδοση Nismo του χειροποίητου 3.8 V6 twin-turbo κινητήρα (με τον κωδικό VR38DETT) θα έχει από το 2020 τους υπερτροφοδότες από το αγωνιστικό GT-RGT3. Οι νέες τουρμπίνες έχουν 10 αντί για 11 πτερύγια διαμόρφωσης ροής, βοηθώντας έτσι στη βελτίωση της απόκρισης αλλά και στη μείωση του βάρους κατά 14,5%. Παρά τον μικρότερο αριθμό τους, τα πτερύγια είναι ανασχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν ακριβέστερη ροολογική συμπεριφορά στην εξαναγκασμένη παροχή αέρα, κάνοντας ταχύτερη την απόκριση στις χαμηλές στροφές. Ετσι, αν και η ισχύς παραμένει στους 600 PS, η απόδοσή της έχει αποκτήσει πιο προοδευτικά χαρακτηριστικά.

Advertisement
Advertisement

Αγωνιστικές επιρροές
Οι προφυλακτήρες, το καπό και η οροφή του GT-RNismo είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Με αυτό τον τρόπο εξοικονομούνται 10,5 kg βάρους, χαμηλώνοντας παράλληλα και το κέντρο βάρους προς όφελος της συμπεριφοράς. Οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά είναι δανεισμένοι από το αγωνιστικό GT3 και βοηθούν στη μείωση της άντωσης, με την ευρύτερη βελτίωση της αεροδυναμικής να προσφέρει μεταξύ άλλων και 7 kg πρόσθετης κάθετης δύναμης. Επιπλέον, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων έχει νέο λογισμικό, το οποίο δίνει πιο επιθετικά χαρακτηριστικά στην αυτόματη λειτουργία του προγράμματος R.

Advertisement

Αψηφώντας τη Φυσική
Τα νέα ελαστικά της Dunlop με τα οποία εφοδιάζεται το GT-R έχουν 11% μεγαλύτερο ίχνος επαφής με το οδόστρωμα και σύμφωνα με τη Nissan αυξάνουν την πρόσφυση κατά 7%. Επιπλέον, το όφελος των 30 kg στο συνολικό βάρος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά έχει επιτρέψει στη Nissan να κάνει τα ενεργητικά αμορτισέρ DampTronic της Bilstein 5% πιο μαλακά στη συμπίεση και 20% στην επαναφορά, βελτιώνοντας σημαντικά την άνεση χωρίς επιπτώσεις στη δυναμική συμπεριφορά.

GT-R 2020: ΟΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο χειροποίητος V6 twin-turbo έχει νέους υπερτροφοδότες αγωνιστικής τεχνολογίας που προσφέρουν 20% ταχύτερη απόκριση και πιο προοδευτική λειτουργία

Advertisement

ΚΙΒΩΤΙΟ
Το νέο λογισμικό του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων έχει ακονίσει την αυτόματη λειτουργία του πιο άγριου προγράμματος R

ΕΞΑΓΩΓΗ
Η εξάτμιση από τιτάνιο με την τετραπλή απόληξη έχει δουλευτεί ώστε ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα να είναι πιο εμφατικός αλλά λιγότερο διεισδυτικός

Advertisement