Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αύξηση πωλήσεων για τη Seat

Ελλάδα 18:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αύξηση πωλήσεων για τη Seat

ΝΕΑ

Αύξηση πωλήσεων για τη Seat

ΝΕΑ

Κατά 10% ανέβασε τον συνολικό αριθμό πωλήσεων της παγκοσμίως μέσα στο 2014 η Seat. Συγκεκριμένα, η ισπανική μάρκα είχε 390.500 πωλήσεις έναντι των 355.000 του 2013 – αριθμός που είναι ο καλύτερος εδώ και επτά χρόνια!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Μάλιστα η Seat έχει σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 21,7% τα δύο τελευταία χρόνια, πουλώντας σχεδόν 70.000 περισσότερα οχήματα από το 2012 (321.000 πωλήσεις).

Σημαντική ώθηση στις πωλήσεις έδωσε η ανανεωμένη «οικογένεια» Leon. Τη χρονιά που πέρασε σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 50%, φθάνοντας τις 154.100 μονάδες! Μάλιστα, από το λανσάρισμα της νέας γενιάς Leon το 2012 (η πρώτη με τρία διαφορετικά αμαξώματα) το εν λόγω μοντέλο υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις του.

Advertisement
Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά ξεπέρασε το Ibiza ως best-seller της Seat. Ειδικά έκδοση ST, που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2013, έφτασε στις 47.100 πωλήσεις – αριθμός που αντιστοιχεί με το 30,5% των συνολικών πωλήσεων για το Leon.

Ο Πρόεδρος της ισπανικής μάρκας, Jürgen Stackmann, δήλωσε ικανοποιημένος για τα αποτελέσματα αυτά: «Για δεύτερη συνεχή χρονιά οι πωλήσεις Seat παρουσιάζουν διψήφια αύξηση. Η οικογένεια Leon αποτελεί σημείο καμπής στην ιστορία μας. Έχει γίνει ο δεύτερος πυλώνας της μάρκας και έχει ανοίξει την πόρτα σε νέους πελάτες. Το 2015, στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την ανάπτυξη. Η γκάμα πρόκειται να αναπτυχθεί και να ανανεωθεί το τρέχον έτος, αρχής γενομένης από τα μοντέλα που ήδη έχουμε και αυτά που ετοιμάζουμε για το άμεσο μέλλον όπως την άφιξη του compact SUV το 2016».

Αναλυτικά η κατανομή των πωλήσεων του 2014 ανά μοντέλο, σε συνδυασμό με σύγκριση με τις πωλήσεις του το 2013:
Leon, 154.100 οχήματα, +49.9%
Ibiza, 150.000 οχήματα, -2.7%
Mii, 25.300 οχήματα, -12.3%
Alhambra, 23.100 οχήματα, +15.6%
Altea, 19.300 οχήματα -18.8%
Toledo, 18.600 οχήματα, -2.3%