Αυτός ο κινητήρας μετατρέπει ένα ηλεκτρικό σε υβριδικό!
ΝΕΑ
Η κοινοπραξία Renault-Geely έχει κατασκευάσει μία πρωτότυπη μονάδα, η οποία μπορεί να επεκτείνει τη ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Μπορεί τη Horse Powertrain ελάχιστοι να τη γνωρίζουν, ωστόσο η τελευταία της δημιουργία μπορεί να χαρακτηριστεί από ρηξικέλευθη έως και πρωτοπόρα.
WHAT CAR
Η κοινοπραξία των Renault-Geely δεν έχει μόνο την υποστήριξη των δύο κολοσσών, αλλά και της Aramco, της εταιρείας πετρελαίου από τη Σαουδική Αραβία η οποία θέλει να επεκτείνει τη ζωή των θερμικών κινητήρων για ευνόητους λόγους.
Υπό αυτό το πρίσμα και με τρία τεράστια ονόματα από πίσω που έχουν επενδύσει πάνω της, η Horse Powertrain θα παρουσιάσει στην Έκθεση της Σαγκάης μία πρωτότυπη μονάδα ισχύος, η οποία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σε πλατφόρμες αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με πολύ μικρές τροποποιήσεις.
Πρόκειται για μία καινοτομία που περισσότερο αφορά στους κατασκευαστές. Ειδικά από τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση δεν κυριάρχησε στο διάστημα που πολλοί υπολόγιζαν -κάθε άλλο- και τα υβριδικά έχουν την μερίδα του λέοντος στις περισσότερες αγορές.
Η Horse Powertrain ονόμασε την μονάδα Future Hybrid Concept. Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για μία συμπαγή μονάδα η οποία ενσωματώνει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και το κιβώτιο.

Η υπόσχεση της Horse προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πως αυτή η μονάδα θα εξαλείψει την ανάγκη τους για πολλές πλατφόρμες (άλλη για BEV, άλλη για συμβατικά κλπ), άρα και θα μειώσει τις πολλές και κοστοβόρες γραμμές παραγωγής. Συν τοις άλλοις τα ηλεκτρικά που… δεν πέτυχαν, θα μπορούν να μετατραπούν εύκολα και με χαμηλό κόστος σε υβριδικά.
H μονάδα Future Hybrid Concept έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να τοποθετείται στο υποπλαίσιο, μπροστά στο αυτοκίνητο, αντικαθιστώντας ουσιαστικά τα ηλεκτρικά μοτέρ του εμπρός άξονα.
Να σημειωθεί πως η μονάδα μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, όσο και ως range-extender, όπου η ΜΕΚ λειτουργεί ως γεννήτρια για την μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας κινεί το όχημα.
Σύμφωνα με τη Horse Powertrain, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης της μονάδας λειτουργεί με πληθώρα καυσίμων: βενζίνη, E85 (μίξη μεθανόλης-βενζίνης, μεθανόλη και συνθετικά.