Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γερμανικός… πονοκέφαλος το νέο Peugeot 508

Ελλάδα 12:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γερμανικός… πονοκέφαλος το νέο Peugeot 508

ΝΕΑ

Γερμανικός… πονοκέφαλος το νέο Peugeot 508

ΝΕΑ

Πιο premium από ποτέ, το νέο οικογενειακό της Peugeot… χτυπάει στην καρδιά της premium κατηγορίας, την οποία μονοπωλούν εδώ και δεκαετίες οι Γερμανοί κατασκευαστές.

Advertisement
Advertisement

Η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και στοιχεία για τη νέα εκδοχή του μήκους 4,75 μέτρων 508. Που πλέον είναι ακόμα πιο σικ, χάρη στην καινούργια, πιο κάθετη και εμφατική μάσκα με το νέο λογότυπο της μάρκας.

Που επιπλέον συνδυάζεται με πιο λεπτούς προβολείς LED Matrix (στάνταρ( αλλά και καινούργια LED φώτα ημέρας που αποτελούνται από τρεις λεπτές μπάρες ανά πλευρά.

Στο πίσω μέρος το λιοντάρι έδωσε τη θέση του στην αναγραφή του ονόματος της γαλλικής μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό έχουν γίνει οι καθιερωμένες αναβαθμίσεις στο σύστημα infotainment, κάτι ανάλογο έχει γίνει και στα συστήματα υποβοήθησης, το i-cockpit που πλέον έχεI ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών (από 10) εξακολουθεί να ξεχωρίζει, ενώ η εμφανής αλλαγή είναι ο επιλογέας-διακόπτης του αυτόματου κιβωτίου EAT8.

Που είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα, των βασικών συνόλων, του τρικύλινδρου βενζίνης των 1.200 κυβικών και του diesel των 1.500 -και οι δύο αποδίδουν 130 ίππους- συμπεριλαμβανομένων.

Advertisement

Η Peugeot πάντως δεν επέλεξε να τοποθετήσει στο 508 τις νέες εκδόσεις τους με την ήπια υβριδική υποβοήθηση που παρουσίασε καταρχήν για τα 3008 και 5008, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν και τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Advertisement

Στις 180 e-EAT8 και 225 e-EAT8 ο τρικύλινδρος βενζίνης των 1.200 κυβικών που αποδίδει αντίστοιχα 150 και 180 ίππους συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 81 kW, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 180 και τους 225 ίππους αντίστοιχα.

Advertisement

Η μπαταρία είναι σε κάθε περίπτωση των 12,4 kWh και χρησιμοποιείται και στην κορυφαία έκδοση, την 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), όπου ο τετρακύλινδρος turbo βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 200 ίππων της μάρκας συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ –ένα σε κάθε άξονα που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση.

Η συνδυαστική απόδοση εδώ φτάνει τους 360 ίππους, ενώ και η PSE είναι διαθέσιμη και με τους δύο τύπους αμαξώματος, σεντάν και στέισον.

Το ανανεωμένο Peugeot 508 θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του καλοκαιριού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτά είναι τα νέα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid
Με το Peugeot 508 Sport Engineered στο Ring (+video)
Πάρτι έκανε η Peugeot στα SUV τον Ιανουάριο