Αυτό είναι το νέο Nio ES8
ΝΕΑ
Η Nio παρουσίασε στην Κίνα το νέο ES8, το πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό SUV όχημά της το οποίο είναι μεγαλύτερο και αποδοτικότερο.
Η Nio παρουσίασε την πρώτη γενιά του ES8 το 2018 και εξαρχής το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εντάχθηκε στη μεγάλη κατηγορία SUV οχημάτων, συνδυάζοντας πολυτέλεια με ευρυχωρία.
WHAT CAR
Το μήκος του έφτανε τα πέντε μέτρα και η απόδοσή του και οι επιδόσεις του ήταν ήδη πολύ καλές από τότε. Κατά συνέπεια, η νέα γενιά του είναι ακόμα ογκωδέστερη και ισχυρότερη, όπως έγινε γνωστό.
Το νέο ES8 εξελίχθηκε πάνω στην καινούργια πλατφόρμα «NT3», η οποία χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της κινεζικής εταιρείας.
Αυτή είναι αρχιτεκτονικής 900 Volt και υποστηρίζει φόρτιση σε υψηλότερη τάση και αυξημένη ταχύτητα, ενώ επιτρέπει την ενσωμάτωση περισσότερων και πιο σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και αντίστοιχων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Σύμφωνα με τη Nio, οι διαστάσεις του καινούργιου μοντέλου έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με πριν. Έτσι, το μήκος του φθάνει τα 5,28 μέτρα, το πλάτος τα 2,01 μέτρα και το ύψος τα 1,80 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 3,13 μέτρα, αντίστοιχα.
Η σχεδίαση του αμαξώματος παραμένει τυπική ενός SUV οχήματος, αλλά είναι ανανεωμένη στο εμπρός μέρος. Οι αισθητήρες των συστημάτων είναι τοποθετημένοι σε νέα σημεία, ενώ υπάρχει διαφοροποιημένη φωτεινή υπογραφή στα φώτα, τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Το νέο ES8 διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- που κινούν και τους τέσσερις τροχούς. Όπως έγινε γνωστό, ο εμπρός αποδίδει 245 ίππους και ο πίσω 462 ίππους αντίστοιχα. Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοσή τους είναι 707 ίπποι.

Έτσι, το καινούργιο μοντέλο της Nio αποδίδει 54 ίππους περισσότερο σε σχέση με τον (ήδη δυνατό) προκάτοχό του. Η τελική ταχύτητα να φθάνει πλέον τα 220 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία του έχει ενεργειακή χωρητικότητα 102 kWh και παρέχει μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία έως 635 χιλιόμετρα, βάσει του κινεζικού πρωτοκόλλου «CLTC». Η μέγιστη ισχύς φόρτισης αγγίζει τα 600 kW, γεγονός που εντός λίγων λεπτών επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας ικανή να κινήσει το όχημα για εκατοντάδες χιλιόμετρα.

Παράλληλα, η Nio διατηρεί τη δυνατότητα γρήγορης εναλλαγής μπαταρίας σε ειδικά εξοπλισμένους σταθμούς, μέσω της πρακτικής «BaaS» («Battery as a Service»).
Το εσωτερικό τού νέου ES8 έχει αλλάξει σε σχέση με πριν. Τώρα, η κεντρική οθόνη αφής είναι οριζόντια (αντί κάθετη που ήταν πριν), ενώ προστέθηκαν ψηφιακός πίνακας οργάνων και Head-up Display.
Τέλος, το καινούργιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV εξακολουθεί να είναι επταθέσιο (σημ: τρεις σειρές καθισμάτων) αλλά έχει ακόμα μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες σε σύγκριση με πριν.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ιταλία: Έως 18.000 ευρώ πρόστιμο για σκουπίδια από το αυτοκίνητο
ΗΠΑ: Τέλος στο «μπλοκάρισμα» κινητήρα λόγω έλλειψης AdBlue
14+1 από τα πιο σπουδαία κεντρομήχανα