Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό είναι το κορυφαίο Hyundai i30 με τους 275 ίππους

Ελλάδα 4:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό είναι το κορυφαίο Hyundai i30 με τους 275 ίππους

ΝΕΑ

Αυτό είναι το κορυφαίο Hyundai i30 με τους 275 ίππους

ΝΕΑ

Η κορεάτικη φίρμα κάνει μπάσιμο στην κατηγορία των hot hatch μικρομεσαίων με το νέο Hyundai i30 N. Με απόδοση 275 ίππων και sport στήσιμο το εν λόγω μικρομεσαίο μοντέλο είναι έτοιμο να σταθεί απέναντι στους καταξιωμένους ευρωπαίους αντιπάλους του.

Advertisement
Advertisement

Είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, όπως έχετε διαβάσει και μέσα από τις σελίδες του newsauto, ότι η Hyundai ετοιμάζει μια σειρά από μοντέλα υψηλών επιδόσεων που θα φέρουν τον κωδικό «Ν». Ο πρώτος καρπός αυτής της προσπάθειας είναι η κορυφαία έκδοση του i30 που θα επιδιώξει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το VW Golf GTI.
Σε επίπεδο εμφάνισης το νέο i30 N παρουσιάζεται με ένα διακριτικά σπορτίφ κοστούμι.

Έτσι ξεχωρίζει η διαφορετική εμπρόσθια μάσκα του, οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου με τις δαγκάνες των φρένων σε κόκκινο χρώμα, η μικρή πίσω αεροτομή και ο διαχύτης με τις δύο απολήξεις των εξατμίσεων. Η συνολική εικόνα είναι αρκετά ελκυστική και παράλληλα οι κόκκινες λεπτομέρειες περιφερειακά του αμαξώματος προσθέτουν μια αγωνιστική χροιά στο τελικό αποτέλεσμα.

Advertisement
Advertisement

Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν στην εμφάνιση. Κάτω από το καπό του μοντέλου βρίσκουμε ένα 2λιτρο τούρμπο μοτέρ σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης. Στην πρώτη φτάνει τους 250 ίππους και στη δεύτερη περίπτωση (Performance Pack) η ισχύς αγγίζει τα 275 άλογα (με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στάνταρ). Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή φτάνει τα 353 Nm και η τελική ταχύτητα τα 250 Km/h. Διαφορές υπάρχουν στην επιτάχυνση 0-100 Km/h, με 6,4 sec & 6,1 sec αντίστοιχα. Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 5 προγράμματα χαρτογράφησης των συστημάτων του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης (μέσω του ειδικού button N ο οδηγός ρυθμίζει χωριστά τις παραμέτρους).

Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς και η ύπαρξη ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού εγγυάται τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Σημειώστε πως η Ηyundai έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην οδική συμπεριφορά του i30 N έχοντας κάνει πάνω από 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών στην πίστα του Ring.

Advertisement

Tέλος, ανάλογα σπορτίφ είναι και η αισθητική του εσωτερικού όπου έχουν τοποθετηθεί μπάκετ καθίσματα, μεταλλικές λεπτομέρειες και πολλά άλλα.

hyundai-i30-n640ae

Advertisement