Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή είναι η διάσημη (και άσχημη) Jerrari

Ελλάδα 21:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή είναι η διάσημη (και άσχημη) Jerrari

ΝΕΑ

Αυτή είναι η διάσημη (και άσχημη) Jerrari

ΝΕΑ

Αν αναρωτιέστε το προκύπτει αν αναμίξει κανείς στοιχεία από μια Ferrari και ένα Jeep η απάντηση είναι η Jerrari.

Advertisement
Advertisement

H πρεμιέρα της Purosangue, του πρώτου SUV της Ferrari πλησιάζει όλο και περισσότερο και αναμένεται να προκαλέσει μια μικρή αναταραχή στην κατηγορία των υπερ- πολυτελών και super sport SUVs.

Ωστόσο η ζήτηση για μια τετρακίνητη Ferrari πηγαίνει πολλά χρόνια πίσω, πάνω από 50. Όταν ο Bill Harrah, επιχειρηματίας εκ Νέβαδος, ΗΠΑ είχε ζητήσει από τον ίδιο τον Enzo Ferrari να του φτιάξει μια. Ο θρυλικός γέρος του Maranello, που γλίτωσε παρά τρίχα το εγκεφαλικό, του αρνήθηκε, αλλά ο Αμερικανός αποδείχθηκε εξίσου πεισματάρης.

Advertisement
Advertisement

Έτσι αποφάσισε να υλοποιήσει ο ίδιος το όνειρό του, συνδυάζοντας μια Ferrari 356 GT του 1969 με ένα Jeep Wagoneer. Ο αστικός μύθος τον θέλει να έχει χρησιμοποιήσει το εμπρός μέρος και τον V12 μια τρακαρισμένης 356 και οι μηχανικοί του, που συντηρούσαν και τα συνολικά 1.500 αυτοκίνητα της συλλογής του, να έκαναν την υπόλοιπη δουλειά ενώνοντας το τμήμα του Wagoneer που χρειαζόταν.

Το κιβώτιο είναι ένα τεσσάρων σχέσεων της Borg-Warner, ενώ έγιναν αλλαγές και στον V12 προκειμένου να μπορέσει να συνδυαστεί και με το εμπρός διαφορικό.

Advertisement

Ο V12 απέδιδε 320 ίππους, σαφώς περισσότερους από τους 230 του στάνταρ V8 του Wagoneer, ενώ η ανάρτηση, πέρα από τα αμορτισέρ της Monro, όπως και τα φρένα, ήταν τα εργοστασιακά του Jeep. Η Jerrari ήταν και είναι πράσινη και έχει σαν σήμα της όχι ένα όριο άλογο αλλά ένα όρθιο… καγκουρό (ίσως γνώριζαν από τότε την έκφραση… κάγκουρας).

Στο εσωτερικό το τιμόνι ήταν Ferrari, ενώ όλα τα υπόλοιπα Jeep. Ακόμα και τα πεντάλ, καθώς αυτά της 356 ήταν μικρά για τα αμερικανικά δεδομένα.

Advertisement

Σε δοκιμές εκείνης της εποχής οι πάντες έγραφαν για το κορυφαίο φινίρισμα αλλά και για τους κραδασμούς από τον κινητήρα και την ανεπάρκεια των φρένων -λογικό και αναμενόμενο το τελευταίο.

Στα μέσα των ‘70s ο Harrah που είχε βαρεθεί να τον αναγνωρίζουν άφησε στην άκρη τη Jerrari και έβαλε έναν V12 σε ένα Wagoneer, το οποίο ονόμασε Jerrari 2. Όσο για τη γνήσια Jerrari ο V12 της αντικαταστάθηκε από ένα small block V8 που μάλλον της ταίριαζε πιο καλά.

Advertisement

Τώρα η Jerrari 1 πωλείται, για άλλη μια φορά, σε πλειστηριασμό από την εταιρία Classic Driver στην Γερμανία, χωρίς όμως να γνωρίζουμε την τιμή της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ριζοσπαστική πρόταση για τη Ferrari Purosangue (εικόνες)
Στους δρόμους του Μαρανέλο η πρωτότυπη Ferrari Purosangue (video)
Jeep Vangler: Ευτυχώς που είναι ψέμματα