ΝΕΑ

Αυτή είναι η ακριβότερη Bugatti Veyron 16.4 στον κόσμο!

Ελλάδα 7:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή είναι η ακριβότερη Bugatti Veyron 16.4 στον κόσμο!

ΝΕΑ

Αυτή είναι η ακριβότερη Bugatti Veyron 16.4 στον κόσμο!

ΝΕΑ

Η Bugatti Veyron 16.4 έδωσε ένα νέο νόημα στην έννοια και στην υπόσταση των οχημάτων επιδόσεων. Ακόμη και σήμερα συγκινεί τους φίλους της Αυτοκίνησης αλλά και τους συλλέκτες,

Advertisement
Advertisement

Η δημιουργία της Veyron 16.4 από την Bugatti είναι το αποτέλεσμα του οράματος και της επιμονής ενός ανθρώπου και των χρημάτων ενός παγκόσμιου επιχειρηματικού κολοσσού.

Ο Φέρντιναντ Πίεχ και ο Όμιλος Volkswagen είναι ο νους και το κεφάλαιο, αντίστοιχα.

Ως γνωστόν, η Veyron 16.4 ήταν ένα μηχανολογικό θαύμα όταν παρουσιάστηκε το 2005. Ήταν αυτή που κατάφερε να συγκεράσει το όνειρο πολλών για ένα όχημα παραγωγής η ισχύς του οποίου θα ξεπερνούσε τους 1.000 ίππους και η τελική ταχύτητά του τα 400 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Η συγκεκριμένη Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse Pur Sang που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αυτή με τον αριθμό πλαισίου «8100». Ο πρώτος ιδιοκτήτης της ήθελε ακόμα μια πιο εξατομικευμένη έκδοση τηςVeyron 16.4 Grand Sport Vitesse Pur Sang, την οποία η Bugatti παρουσίασε το 2008 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Θυμίζουμε ότι αυτή ήταν μια συλλεκτική έκδοση του επί της ουσίας πρώτου hypercar μοντέλου στην ιστορία διακρινόταν από το γυαλιστερό χρώμα αλουμινίου του αμαξώματος του και από τους ίδιου χρώματος προφυλακτήρες.

Τα τμήματα αλουμινίου που χρησιμοποιήθηκαν συγκολλήθηκαν μεταξύ τους, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας έμοιαζε να είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, όμως δεν ήταν από αυτό το υλικό. Απλώς, ήταν βαμμένος για να μοιάζει ως αποτελούμενος από αυτό.

Advertisement

Όμως, ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν ήταν ικανοποιημένος από αυτό το γεγονός και ζήτησε από την Bugatti να το κάνουν ακόμη πιο ιδιαίτερο. Αυτό που ήθελε ήταν ένα αμάξωμα το οποίο να είναι ενιαίο και όχι να είναι συγκολλημένο.

Οι άνθρωποι της εταιρείας τον ενημέρωσαν ότι για να γίνει αυτό θα απαιτούνταν ένα ενιαίο κομμάτι αλουμινίου βάρους 20 τόνων(!) και ότι θα έπρεπε να κατασκευαστεί μία άλλη και συγκεκριμένη μήτρα για να υλοποιηθεί το αποτέλεσμα. Αυτό δεν ήταν εύκολο ακόμη και για την Bugatti, όμως ο εν λόγω ιδιοκτήτης ήταν ανένδοτος.

Advertisement

Αυτός είχε παραγγείλει ήδη και τις έξι ειδικές εκδόσεις που είχε δημιουργήσει ως τότε η γαλλική εταιρεία για την Veyron 16.4 και απείλησε ότι θα ακυρώσει τις όλες παραγγελίες του εάν δεν έφτιαχναν το αυτοκίνητο όπως το ήθελε! Υπό αυτό το πρίσμα, οι άνθρωποι της Bugatti ανέπτυξαν ένα ειδικό πρόγραμμα σε προηγμένο ηλεκτρονικό υπολογιστή και κατασκεύασαν το αυτοκίνητο όπως ακριβώς επιθυμούσε ο ιδιοκτήτης.

Αυτό, πλέον, το έχει η εταιρεία Mechatronik η οποία έχει αναλάβει να το πουλήσει σε σχετική δημοπρασία. Όπως έγινε γνωστό, το αυτοκίνητο έχει στο οδόμετρο 750 χλμ. Φυσικά, η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί.

Όμως, αναμένεται να είναι υψηλή καθώς τα χρήματα που ξόδεψε ο πρώτος ιδιοκτήτης της για να τη διαμορφώσει όπως ήθελε ξεπερνούν την τιμή πώλησης μιας κανονικής (sic) Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, η οποία κόστιζε τότε περίπου 2.500.000 ευρώ.

Advertisement