Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή η σπάνια Ferrari 250 GTO κοστίζει όσο μια ομάδα της Euroleague!

Ελλάδα 3:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή η σπάνια Ferrari 250 GTO κοστίζει όσο μια ομάδα της Euroleague!

ΝΕΑ

Αυτή η σπάνια Ferrari 250 GTO κοστίζει όσο μια ομάδα της Euroleague!

ΝΕΑ

Δεν είναι σίγουρα η πιο ακριβή Ferrari που δημοπρατείται, αλλά επιβεβαιώνει τη διαχρονική αξία του εμβληματικού μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Κατασκευασμένη από το 1962 έως το 1964, η Ferrari 250 GTO, δεν είναι μόνο μία από την πιο αριστουργηματικές δημιουργίες της ιταλικής μάρκας, αλλά και μια σπάνια «ράτσα» αυτοκινήτου, που δεν χάνει ποτέ τη χρηματιστηριακή αξία του.

Αν το ασύλληπτο ρεκόρ μιας Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe του 1955, που δημοπρατήθηκε το 2022 για το μυθικό ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, μοιάζει ακατάρριπτο, οι πιθανότητες να δούμε κάτι αντίστοιχο στο μέλλον, είναι με το μέρος της Ferrari 250 GTO.

Ένα παρόμοιο αυτοκίνητο, με αγωνιστική παρουσία στις 24 ώρες του Le Mans, πουλήθηκε το Νοέμβριο του 2023, έναντι 51,7 εκατομμυρίων ευρώ και είναι η πιο ακριβή Ferrari, που πέρασε ποτέ από μπλοκ δημοπρασιών! Είχαν προηγηθεί δύο ακόμα πωλήσεις, στα 48,4 εκατομμύρια ευρώ και στα 38 εκατομμύρια ευρώ, την τελευταία δεκαετία.

Advertisement
Advertisement

Τι συμβαίνει, όμως, με την κόκκινη καλλονή, που βλέπετε στις φωτογραφίες; Πρόκειται για ένα από τα μόλις 36 αυτοκίνητα που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής, μεταξύ 1962-1964. Η συγκεκριμένη, με αριθμό πλαισίου 3527GT, παραδόθηκε το 1962 στο Ecurie Francorchamps και συμμετείχε, λίγους μήνες αργότερα, στο γύρος της Γαλλίας, τερματίζοντας 7η με τους με τους Lucien Bianchi και Claude Dubois πίσω από το τιμόνι.

Στη συνέχεια, κατέλαβε την πέμπτη θέση στον αγώνα 1000 χιλιομέτρων του Παρισιού και κέρδισε το GP της Αγκόλα, μέχρι το τέλος της χρονιάς. Το 1963 και το 1964, η Ferrari συμμετείχε από τον Ελβετό τραπεζίτη Armand Boller σε επτά αγώνες, κερδίζοντας την κατηγορία της σε έξι από αυτούς. Το αυτοκίνητο τροποποιήθηκε για χρήση στο δρόμο το 1965 και τα αρχεία δείχνουν ότι άλλαξε ιδιοκτήτη πέντε φορές μέχρι τώρα.

Το αυτοκίνητο δείχνει και είναι, σύμφωνα με τον οίκο Tom Harley Jnr , σε άριστη κατάσταση, με το σπορ σασί και τον V12 των 3,0 λίτρων και των 296 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, να έχουν συντηρηθεί με όλες τις προβλεπόμενες προδιαγραφές.

Advertisement

Πόσο κοστίζει; Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, είναι πιθανό να ξεπεράσει τα 35 εκατομμύρια δολάρια! Όσο, δηλαδή, το μπάτζετ μιας πρωτοκλασάτης ομάδας της Euroleague και για μην πάμε και πολύ μακριά, περίπου τόσα επενδύθηκαν για το ρόστερ του φετινού Παναθηναϊκού.