Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Αυτά είναι τα μοτέρ του νέου Audi A3

  • newsautoteam

Φθάνοντας στην τέταρτη γενιά του το A3 εκτός από την πιο στακάτη εμφάνιση, εφοδιάζεται με πολλή ψηφιακή τεχνολογία αλλά και εξελιγμένους κινητήρες της Audi για να θέσει νέα δεδομένα στο premium κομμάτι της κατηγορίας.

Στην πρεμιέρα του το Α3 θα συνοδεύεται από τον τετρακύλινδρο 1.5 TFSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων COD και απόδοση 150 PS και 25,5 kgm ροπής.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο A3 θα έχουν οι βενζινοκινητήρες νέας γενιάς που θα διαθέτουν και ήπια υβριδικές παραλλαγές καθώς και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις χωρίς πάντως να λείπουν από την γκάμα οι πετρελαιοκινητήρες αλλά και τα εναλλακτικά καύσιμα. Πολύ σύντομα ο TFSI κινητήρας των 1,5 λίτρων θα είναι διαθέσιμος και με 48 volt ήπιο υβριδικό σύστημα έχοντας την ίδια απόδοση αλλά προσφέροντας χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,4 lt/100 km, ενώ θα συνοδεύεται αποκλειστικά από το αναβαθμισμένο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.

Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα διευρυνθεί σύντομα με την προσθήκη και του τρικύλινδρου 1.0 TFSI με 110 PS και 20,4 kgm ροπής ενώ αργότερα θα προστεθεί και κινητήρας φυσικού αερίου καθώς και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Στο λανσάρισμα του μοντέλου θα είναι διαθέσιμες και δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με έναν νέο 2.0 TDI που έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και χαμηλότερη κατανάλωση και θα προσφέρεται με 116 και 150 PS. Για τις περισσότερες από τις παραπάνω εκδόσεις του νέου μοντέλου της Audi βασική επιλογή σε ότι αφορά την μετάδοση θα είναι ένα εντελώς νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο μεταξύ άλλων θα προσφέρει και μείωση των εκπομπών CO2 κατά 5 gr/100 km σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Όλες οι αρχικές εκδόσεις του A3 θα είναι προσθιοκίνητες ενώ φυσικά σε δεύτερο χρόνο θα υποδεχτούμε και τις τετρακίνητες Quattro μεταξύ των οποίων και το S3 αλλά και το RS3 που θα είναι η δυνατότερη εκδοχή του νέου μοντέλου της Audi και αναμένεται να σπάσει το φράγμα των 400 PS. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης του Α3 Sportback θα διαφοροποιείται ανάλογα με την ισχύ του κινητήρα. Σε όλες τις εκδόσεις εμπρός θα υπάρχουν γόνατα Mac Pherson ενώ πίσω η βασική επιλογή θα είναι ένας νέος ελαφρύς ημιάκαμπτος άξονας όμως τα μοντέλα των 150 PS και άνω θα έχουν μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Σε αυτές τις εκδόσεις θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των νέων ενεργητικών αμορτισέρ τα οποία θα μειώνουν και κατά 10 mm την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Τα ενεργητικά αμορτισέρ θα μπορούν να ρυθμίζουν αυτόματα το ποσοστό απόσβεσης με βάση δεδομένα σχετικά με το οδόστρωμα, την ταχύτητα και τις δυναμικές φορτίσεις αλλά θα προσφέρουν στον οδηγό και τη δυνατότητα προεπιλογής των ρυθμίσεων μέσα από τα προφίλ της λειτουργίας Audi Drive Select. Το νέο Α3 βασίζεται στην εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB όπως και τα υπόλοιπα νέα μεσαία μοντέλα του Ομίλου VW. Με μήκος 4,34 m και πλάτος 1,82 m το Α3 τέταρτης γενιάς είναι κατά 3 cm μακρύτερο και πιο φαρδύ από τον προκάτοχό του έχοντας όμως το ίδιο ύψος αλλά και το ίδιο μεταξόνιο των 2.64 m. To γερμανικό μοντέλο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Δείτε εδώ τις τιμές τους,

Διαβάστε ακόμα: Τα πάντα για το νέο Audi A3 

Τα 6 σημεία υπεροχής του νέου Audi A3

Αποκάλυψη για το νέο Audi A3 Sedan

Δημοφιλή στο Protothema.gr