Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οδηγούμε αυτοκίνητο με λάθος χρώμα (vid)

Ελλάδα 11:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε αυτοκίνητο με λάθος χρώμα (vid)

ΝΕΑ

Οδηγούμε αυτοκίνητο με λάθος χρώμα (vid)

ΝΕΑ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πανευρωπαϊκής μελέτης που πραγματοποίησε η Nissan, η πλειονότητα των αυτοκινητιστών, οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα. Από την έρευνα διαπιστώθηκε  ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά  και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για  την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.

Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο Micra. Από αυτή προέκυψε  ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε  να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.

Advertisement
Advertisement

Για να βοηθήσει τους αγοραστές, η ιαπωνική μάρκα εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία και ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο  που ειδικεύεται στην ψυχολογία του  χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot  που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια  παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων για το Micra που ανταποκρίνεται σε αυτόν. Για να δοκιμάστε την υπηρεσία μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Τόσο η έρευνα όσο και το Chatbot, αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της Karen στον τομέα της ψυχολογίας του χρώματος. Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια, έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

Advertisement

Για την έρευνα, επινοήθηκαν ειδικές ερωτήσεις για την ποσοτικοποίηση της προσωπικότητας ενός ατόμου,  μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει την πρωταρχική προσωπικότητα ενός ατόμου, όπως  για παράδειγμα γίνεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης εργασίας.

Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής:
– 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους
– Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα
– Το 38% οδηγεί επί του παρόντος  γκρίζο ή μαύρο όχημα
– Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος
–  Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα,  δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.

Advertisement

Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε από την OnePoll τον περασμένο Ιούλιο, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από  πέντε χώρες:  τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Περισσότερα στο video που ακολουθεί…

Advertisement

Αφορμή για όλα αυτά είναι το λανσάρισμα του νέο Micra, ενός οχήματος που προσφέρεται για όσους… αγαπούν το χρώμα καθώς διατίθεται σε έντονα εξωτερικά χρώματα, όπως το ζωντανό πορτοκαλί και το πράσινο. Το πρόγραμμα εξατομίκευσης επιτρέπει την προσθήκη αντίθετων αποχρώσεων στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους τροχούς και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Επιπλέον,  στοιχεία του καθίσματος, της επένδυσης των θυρών και του ταμπλό,  μπορούν να τροποποιηθούν με εσωτερική εξατομίκευση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 22% των πελατών του νέου μοντέλου της ιαπωνικής μάρκας, επιλέγουν πακέτα εξατομίκευσης για το αυτοκίνητό τους, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που αρχικά είχε προβλεφθεί.