Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

1 στους 10 νέους αγοραστές στην Ελλάδα επέλεξε Renault ή Dacia τον Ιούλιο

Ελλάδα 4:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(119) "1 στους 10 νέους αγοραστές στην Ελλάδα επέλεξε Renault ή Dacia τον Ιούλιο"
    

1 στους 10 νέους αγοραστές στην Ελλάδα επέλεξε Renault ή Dacia τον Ιούλιο

ΝΕΑ

Με μερίδιο άνω του 9%, οι Renault και Dacia κατέλαβαν δύο θέσεις στο Top 10 της ελληνικής αγοράς, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική τους σε όλα τα κανάλια πώλησης.

Advertisement
Advertisement

Η εμπορική πορεία των Renault και Dacia στην Ελλάδα συνεχίζει να ενισχύεται, με τον Ιούλιο να καταγράφεται ως ακόμη ένας μήνας σημαντικής ανόδου για τις δύο γαλλικές μάρκες. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ταξινομήσεων, σχεδόν 1 στους 10 αγοραστές επέλεξε κάποιο μοντέλο Renault ή Dacia, με το συνολικό μερίδιο τους να ξεπερνά το 9%.

Η Dacia σημείωσε 636 ταξινομήσεις και ανέβηκε στην 6η θέση των συνολικών πωλήσεων, ενώ η Renault, με 595 πωλήσεις, βρέθηκε στην 8η θέση. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Dacia κατέλαβε την 4η θέση στις πωλήσεις λιανικής, συνεχίζοντας τη θετική της πορεία, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Σε επίπεδο μοντέλων, το Renault Clio διατηρεί την ισχυρή του παρουσία, κατακτώντας την 6η θέση ανάμεσα στα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κατηγορίας, ενώ το Dacia Sandero βρίσκεται στην 9η θέση. Η παρουσία και των δύο στο Top 10 επιβεβαιώνει την απήχηση των μοντέλων στους Έλληνες καταναλωτές, τόσο από πλευράς αξίας όσο και από τεχνολογική και λειτουργική προσέγγιση.

Advertisement
Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί πως η εμπορική επιτυχία έρχεται μόλις σε τέσσερις ενεργούς μήνες παρουσίας της Grand Automotive Hellas ως επίσημου εισαγωγέα, κάτι που προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στη δυναμική του Group Renault στη χώρα.

Την ίδια στιγμή, η Renault κατέγραψε εντυπωσιακές επιδόσεις και στη Γαλλία, όπου βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς τον Ιούλιο με συνολικό μερίδιο 16,9% στα επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα. Η μάρκα αναδείχθηκε πρώτη τόσο στα ηλεκτρικά (22,1%) όσο και στα υβριδικά μοντέλα (31,7%), ενώ κυριάρχησε και στην κατηγορία των επαγγελματικών με το Master, το Trafic και το Kangoo να καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις.

Το Renault Clio παρέμεινε το πιο δημοφιλές μοντέλο στη γαλλική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική του απήχηση. Με πλούσια γκάμα σε υβριδικά, ηλεκτρικά και διπλού καυσίμου σύνολα, και νέες αφίξεις να ακολουθούν, το Group Renault ενισχύει τη θέση του τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, με ξεκάθαρη στόχευση στην κορυφή της αγοράς.