Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα Peugeot του… μέλλοντος

Ελλάδα 15:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα Peugeot του… μέλλοντος

ΝΕΑ

Τα Peugeot του… μέλλοντος

ΝΕΑ

Το 2016 αναμένεται να είναι έτοιμη για να περάσει σε αυτοκίνητα παραγωγής η τεχνολογία HYbrid Air της Peugeot. Όπως μαρτυρά και το όνομά της, συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης όχι με ηλεκτρικό μοτέρ αλλά με… αέρα. Όχι κοπανιστό, αλλά πεπιεσμένο.

Advertisement
Advertisement

Οι Γάλλοι θα επιδείξουν το υβριδικό σύστημα Hybrid Air στη Γενεύη πάνω στο νέο τους αστικό crossover 2008. Ο τρικύλινδρος 1.2 VTi συνδυάζεται με υδραυλικό μοτέρ, το οποίο λαμβάνει ενέργεια από πεπιεσμένο αέρα και συνδράμει κυρίως στην περίοδο της επιτάχυνσης και της εκκίνησης.

Το σύστημα περιλαμβάνει δεξαμενή με αέρα υπό πίεση, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το αμάξωμα, στο κεντρικό τούνελ, και ένα υδραυλικό μοτέρ. Μία επιπλέον δεξαμενή αέρα χαμηλής πίεσης βρίσκεται στην εγκάρσια ράβδο cross-member της πίσω ανάρτησης. Ένα αυτόματο επικυκλικό κιβώτιο αντικαθιστά το μηχανικό κιβώτιο.

Τα μελλοντικά Hybrid Air της Peugeot θα έχουν τρεις τρόπους λειτουργίας: Air (δηλαδή μηδενικών ρύπων με το υδραυλικό μοτέρ), μόνο με το βενζινοκινητήρα ή σε συνδυασμό και των δύο. Στην πρώτη περίπτωση, η ενέργεια από τη δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα κινεί το υδραυλικό μοτέρ, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Η δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα θα γεμίζει πολύ γρήγορα είτε κατά την επιβράδυνση είτε με ενέργεια από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Ο στόχος της Peugeot όταν το 2008 HYbrid Air και τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας B φθάσουν στη γραμμή παραγωγής είναι να εμφανίζουν μέση κατανάλωση μόλις 2,9-lt/100km και εκπομπές CO2 στα 69g/km.[nggallery id=1851]