Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η τεχνολογία πίσω από τη νέα super Ferrari

Ελλάδα 1:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η τεχνολογία πίσω από τη νέα super Ferrari

ΝΕΑ

Η τεχνολογία πίσω από τη νέα super Ferrari

ΝΕΑ

Οι Ιταλοί διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον γύρω από τη νέα τους ναυαρχίδα, είτε δημοσιοποιώντας teaser φωτογραφίες είτε κάνοντας γνωστές λεπτομέρειες της τεχνολογίας που… κουβαλά. Η F150, όπως είναι η κωδική της ονομασία, θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2013, με τον Ιανουάριο (Ντιτρόιτ) και τον Μάρτιο (Γενεύη) να είναι οι πιθανές ημερομηνίες. Πρόκειται για ένα υβριδικό supercar εκρηκτικών επιδόσεων, καθώς ο V12 της F12 Berlinetta θα δεχτεί τη «βοήθεια» ηλεκτροκινητήρων.

Advertisement
Advertisement

Ο ατμοσφαιρικός των 6,3 lt. αναμένεται να αποδίδει περισσότερα από 740 PS, οπότε η συνδυαστική ισχύς του HY-KERS ίσως ξεπεράσει τα 900 PS! Η Ferrari εκτιμά ότι έτσι θα περιοριστεί κατά 10% ο χρόνος για το 0-200 km/h και ταυτόχρονα οι εκπομπές ρύπων θα υποχωρήσουν κατά 40%. Στο Μαρανέλο κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος σε χαμηλά επίπεδα και υπόσχονται ότι το ηλεκτρικό μοτέρ και οι μπαταρίες έχουν αναλογία βάρους/ίππων 1:1. Το πλαίσιο της αντικαταστάτριας της Enzo είναι κατά 20% πιο ελαφρύ και ταυτόχρονα κατά 27% πιο άκαμπτο, ως αποτέλεσμα της χρήσης τεσσάρων διαφορετικών ειδών ανθρακονήματος.

Στο πρότυπα ενός μονοθεσίου της F1 και για εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου στο εσωτερικό, το κάθισμα του οδηγού θα είναι σταθερό. Τα πεντάλ και το τιμόνι θα είναι ρυθμιζόμενα, ενώ η χαμηλή θέση οδήγησης θα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους. Οι μπαταρίες και η δεξαμενή καυσίμου έχουν τοποθετηθεί χαμηλά, πίσω από το κάθισμα του οδηγού. Παρά το γεγονός ότι η νέα Ferrari φέρει υβριδικό σύστημα με κινητήρα V12 και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τόσο το ύψος όσο και το μεταξόνιο του αμαξώματος βρίσκονται στα επίπεδα της 458 Italia (1,21 και 2,65 m αντίστοιχα).[nggallery id=1253]