Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις της CLA στην Ελλάδα

Ελλάδα 7:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις της CLA στην Ελλάδα

ΑΓΟΡΑ

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις της CLA στην Ελλάδα

ΑΓΟΡΑ

Τις τιμές πώλησης της νέας CLA ανακοίνωσε η Mercedes-Benz Ελλάς. Το μικρότερο sedan στη γκάμα των Γερμανών με την coupe σχεδίαση και τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή για αυτοκίνητο παραγωγής (0,22) διατίθεται αρχικά με τέσσερις κινητήρες.

Advertisement
Advertisement

Οι τιμές αρχίζουν από τα 28.900 ευρώ (27.734 ευρώ με απόσυρση) για τη βασική CLA 180, η οποία εξοπλίζεται με τον 1.6 των 122 PS. Ακολουθεί η CLA 200 με τον ίδιο κινητήρα αλλά με 156 PS (31.900 ευρώ) και η κορυφαία βενζινοκίνητη CLA 250 με το 2λιτρο των 211 PS και αυτόματο κιβώτιο (39.900 ευρώ). Αυτόματη είναι επίσης η CLA 220 CDI, η οποία φέρει τον diesel των 2.143 cc (41.100 ευρώ).

Προς τα τέλη του 2013 η γκάμα θα εμπλουτιστεί με τον ίδιο κινητήρα αλλά στην έκδοση των 136 PS (για την CLA 200 CDI), ενώ θα λανσαριστεί και η τετρακίνητη CLA 250 4MATIC BlueEFFICIENCY σε συνδυασμό με τον 2.0 των 211 PS. Θα υπάρξει βέβαια και έκδοση επιδόσεων, η CLA 45 AMG με το 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 354 PS και των 45,9 kgm ροπής. Αργότερα, μέσα στο 2014, θα ακολουθήσουν ο μικρός 1.5 diesel των 109 PS για την CLA 180 CDI BlueEFFICIENCY και οι εκδόσεις 4MATIC για τις CLA 200 CDI και CLA 220 CDI.

H CLA χαρακτηρίζεται ως μία οικογενειακή έκδοση της A-Class. Στο πρόσθιο μέρος άλλωστε οι ομοιότητες είναι χαρακτηριστικές: με την μεγάλη γρίλια όπου δεσπόζει το αστέρι, τον επιθετικό προφυλακτήρα, τα νεύρα που διέπουν το καπό. Τα δύο οχήματα βασίζονται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με τη CLA να διαφοροποιείται όσο το μάτι χάνεται προς το πίσω μέρος. Με κουπέ σχεδίαση, προκλητικές καμπύλες και φωτιστικά σώματα αντίστοιχα της CLS. Ναι, είναι κάτι καινούριο, ναι, είναι κάτι που πριν από μερικά χρόνια δεν θα περιμέναμε από τη Mercedes. Θα πετύχει το στόχο του; Μένει να αποδειχθεί αν και θα ποντάραμε στο «ναι»….

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό δεν υπάρχει κάτι εξίσου καινούριο αφού λίγο πολύ συναντάμε όσα είδαμε και στην A Class. Εξίσου μη-συντηρητική σχεδίαση, με οβάλ σχήματα στον πίνακα οργάνων, πέντε στρογγυλούς αεραγωγούς να δεσπόζουν στο οριζόντιο πλαίσιο διαφορετικού χρωματισμού, πάνω από το οποίο βρίσκεται η ψηφιακή οθόνη, με υλικά εξαιρετικής ποιότητας και πολύ καλή συναρμογή αλλά και πολλές επιλογές σε ότι αφορά στο συνδυασμό σχεδίων, χρωμάτων, υλικών που χρησιμοποιούνται στο σαλόνι. Στους πίσω επιβάτες απαιτείται ένας μικρός συμβιβασμός ελέω του κουπέ σχεδιασμού με την οροφή να «πέφτει» απότομα αλλά κανένας συμβιβασμός δεν υπάρχει στο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 470 lt!
Διαβάστε ΕΔΩ την πρώτη δοκιμή που κάναμε στην CLA

 

[nggallery id=1527]