Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Το εσωτερικό του νέου Golf

Ελλάδα 20:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκλειστικό: Το εσωτερικό του νέου Golf

ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Το εσωτερικό του νέου Golf

ΝΕΑ

Αυτός είναι ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα του νέου Golf και το NewsAuto.gr εξασφάλισε τη φωτογραφία δύο ημέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια από τη Volkswagen στο Βερολίνο. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, το εσωτερικό της έβδομης γενιάς του γερμανικού best-seller δείχνει αναβαθμισμένο ποιοτικά, διατηρεί όμως παράλληλα την… αυστηρή σχεδίαση των προκατόχων του.

Advertisement
Advertisement

Το τιμόνι παραμένει τριάκτινο, με περισσότερες όμως λεπτομέρειες από χρώμιο και επίπεδο το κάτω μέρος της στεφάνης. Η διάταξη του πίνακα οργάνων (με το στροφόμετρο αριστερά, το ταχύμετρο δεξιά και τη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα) δεν έχει αλλάξει, όπως και η κεντρική κονσόλα, με τη μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης να είναι κάτω από τους αεραγωγούς.

Το Golf VII θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά την Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου, σε εκδήλωση στη νέα Εθνική Πινακοθήκη του Βερολίνου. Έχει μήκος 4,25 m, όντας κατά 56 mm μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Ταυτόχρονα είναι πιο φαρδύ και πιο χαμηλό, με αποτέλεσμα να δείχνει πιο επιθετικό αλλά και να πατά καλύτερα στο δρόμο. Είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου. Με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 59 mm θα προσφέρει πλουσιότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους (ο όγκος του πορτμπαγκάζ αυξήθηκε από τα 350 στα 380 lt).

Παρά την αύξηση των διαστάσεων, το νέο Golf είναι κατά 100 kg ελαφρύτερο. Σε αυτό συνέβαλαν η χρήση λεπτού αλλά ισχυρού ατσαλιού στο αμάξωμα, αλουμινίου στην ανάρτηση και επεμβάσεων στους κινητήρες. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία ACT (διαχείριση κυλίνδρων), ο 1.4 TSI με τα 140 PS θα καταναλώνει μόλις 4,8 lt/100 km σε μεικτό κύκλο και θα εκπέμπει 112 g. CO2 ανά km. Το σύστημα που συναντάμε και στο Polo BlueGT, απενεργοποιεί το δεύτερο και τρίτο κύλινδρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (μεταξύ 1.250 και 4.000 rpm). Όταν ο οδηγός πατήσει με δύναμη το γκάζι τότε οι δύο κύλινδροι τίθενται και πάλι σε λειτουργία.

Advertisement
Advertisement

Βασικός κινητήρας θα είναι ο 1.2 TSI, ενώ κάτω από το καπό του GTi θα βρίσκεται ο 2λιτρος turbo με 225 PS. Όπως σας είχε ενημερώσει εδώ και μήνες το NewsAuto.gr, η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει και νέο diesel σύνολο. Ο 1.6 TDI θα καταναλώνει μόλις 3,8 lt/100 km και θα εκπέμπει 99 g CO2 ανά km.

[nggallery id=415]

 

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σαν καινούργια από την Volkswagen Bank