Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έναρξη παραγωγής του νέου Auris

Ελλάδα 13:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έναρξη παραγωγής του νέου Auris

ΝΕΑ

Έναρξη παραγωγής του νέου Auris

ΝΕΑ

Στο εργοστάσιο του Μπέρναστον της Αγγλίας άρχισε η κατασκευή της νέας γενιάς του 5θυρου Auris. Εκεί θα βρίσκεται και η γραμμή παραγωγής της station wagon έκδοσης, του Auris Touring Sports. Στην Ελλάδα περιμένουμε το Auris hatchback πριν το τέλος του 2012, με την έναρξη των παραγγελιών να ορίζεται για το Δεκέμβριο. Λίγο νωρίτερα θα μάθουμε και τις τιμές διάθεσης του ιαπωνικού οικογενειακού στη χώρα μας.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις, η Toyota θα προσφέρει και την υβριδική. Το νέο Auris έχει μήκος 4,27 m (ελαφρά μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο), το ίδιο πλάτος (1,76 m), είναι όμως κατά 55 mm πιο χαμηλό (1,46 m), με αποτέλεσμα να έχει πιο επιθετική παρουσία στο δρόμο. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2,6 m, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 360 lt., ακόμη και στην υβριδική έκδοση.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης, δύο πετρελαίου και τον 1.8 βενζίνης με τον ηλεκτροκινητήρα για την υβριδική έκδοση. Ο βασικός 1.33 – τεχνολογίας VVT-i – αποδίδει 99 PS και 13 kgm ροπής στις 3.800 rpm. Σε συνδυασμό με το σύστημα start/stop εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,4 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 125 gr. CO2 ανά km, είναι δηλαδή κατά 0,4 lt/100 km πιο οικονομικός και κατά 11 gr/km πιο πράσινος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ο 1.6 βενζίνης μπορεί να συνδυαστεί είτε με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο MultiDrive S, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται σε 132 PS και η ροπή σε 16,3 kgm (στις 4.400 rpm). Με το χειροκίνητο κιβώτιο καταναλώνει 5,9 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 138 gr/km (μείωση 0,7 lt/100km και 12gr/km). Με το MultiDrive S οι τιμές υποχωρούν και άλλο, στα 5,7 lt/100 km και στα 134 gr/km.

Απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας εξασφαλίζει ο 1.4 diesel όταν συνδυαστεί με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων και το start/stop. Ο πετρελαιοκινητήρας των 90 PS και των 20,9 kgm ροπής εκπέμπει μόλις 99 gr. CO2 ανά km και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 3,9 lt/100 km. Ο 2λιτρος diesel αποδίδει 124 PS και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στάνταρ το start/stop. Η μέση κατανάλωσή του υποχωρεί στα 4,3 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων στα 112 gr/km. Ο 1.4 diesel μπορεί να παραγγελθεί και με το σειριακό κιβώτιο MultiMode.

Advertisement
Advertisement

Η υβριδική έκδοση με το γνωστό 1.8 βενζίνης και το ηλεκτρικό μοτέρ των 82 PS, προσφέρει μέγιστη συνδυαστική ισχύ 136 PS. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, όμως αναμένεται να είναι κάτω από 4 lt/100 km και κάτω από τα 87 gr/km, αντίστοιχα. Το 2014 θα κάνουν την εμφάνισή τους και οι νέοι πετρελαιοκινητήρες – χωρητικότητας 1,6 και 2 lt – τους οποίους θα παρέχει η BMW στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας των δύο εταιρειών.[nggallery id=936]