Live Κίνηση
Περισσότερα
Mercedes EQ

Mercedes EQ Power: 6 νέα compact Plug in υβριδικά μοντέλα

Ελλάδα 14:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes EQ Power: 6 νέα compact Plug in υβριδικά μοντέλα

Mercedes EQ

Mercedes EQ Power: 6 νέα compact Plug in υβριδικά μοντέλα

Mercedes EQ

Στην compact κατηγορία, η Mercedes-Benz προσφέρει ήδη από μία έκδοση plug-in hybrid στα μοντέλα της A-Class, A-Class Saloon, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake and GLA.

Advertisement
Advertisement

 


Λειτουργώντας μαζί, ο τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας των 102 ίππων προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 218 hp ίππων και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Το κύριο χαρακτηριστικά του ηλεκτροκινητήρα, δηλ. Η μέγιστη ροπή από στάση, κάνουν τα compact plug-in hybrid μοντέλα να ανταποκρίνονται άμεσα, όπως απεικονίζεται και στις επιδόσεις τους. Για παράδειγμα, η A 250 e (μεικτή κατανάλωση καυσίμου 1,6-1,4 l / 100 km, εκπομπές CO2 συνδ. 36–32 g / km, κατανάλωση ενέργειας συνδ. 15,3–14,8 kWh / 100 km) ολοκληρώνει το κλασικό σπριντ 0–100 km / h σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με τη αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα έως 140 km/h – περισσότερο από αρκετό για να σημειώσει καλή πρόοδο στον αυτοκινητόδρομο εντός των ορίων ταχύτητας των περισσότερων χωρών χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 χιλιόμετρα (NEDC). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC). Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC.

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για τα γερμανικά μοντέλα 

Advertisement

Για να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή χωρητικότητα του χώρου αποσκευών σε σύγκριση με τα συμβατικά αντίστοιχα μοντέλα, ο σωλήνας εξαγωγής έχει τοποθετηθεί κεντρικά κάτω από το δάπεδο του οχήματος ενώ η πίσω απόληξη του σιγαστήρα βρίσκεται στην κεντρική σήραγγα. Η ενσωμάτωση της δεξαμενής καυσίμου στο χώρο του άξονα δημιουργεί επιπλέον χώρο κάτω από τον πίσω πάγκο καθισμάτων για την μπαταρία υψηλής τάσης.

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για τα γερμανικά μοντέλα 

Advertisement

Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για τα γερμανικά μοντέλα