Live Κίνηση
Περισσότερα
LAND ROVER 2022

Range Rover Sport: Με “εκτόπισμα” αλλά και τεχνολογία

Ελλάδα 0:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Range Rover Sport: Με “εκτόπισμα” αλλά και τεχνολογία

LAND ROVER 2022

Range Rover Sport: Με “εκτόπισμα” αλλά και τεχνολογία

LAND ROVER 2022

Δεν αποτελεί υποκειμενική κρίση πως πρόκειται αναμφισβήτητα για το ομορφότερο Range Rover που έχει κατασκευάσει ποτέ η Land Rover. Ο λόγος για το Range Rover Sport. 

Advertisement
Advertisement

Τολμούμε να ξεστομίσουμε όμως πως το Sport είναι ένα από τα καλύτερα που έχουν κατασκευάσει ποτέ οι Βρετανοί γιατί αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα της σύγχρονης αυτοκινητικής κουλτούρας.

Παντρεύει το κλασικό με το μοντέρνο, το επιβλητικό με το διακριτικό και όλα αυτά κάτω από την εταιρική σχεδιαστική ομπρέλα, προκειμένου να μην το μπερδέψεις με κανένα άλλο. Όπως όλα τα Range έχει αυτή την έμφυτη ικανότητα να σε κάνει να νιώθεις ξεχωριστός κάθε φορά που αγναντεύεις τα δρώμενα από εκεί ψηλά.

Advertisement
Advertisement

Οι ρέουσες γραμμές, το εκκεντρικό τελείωμα της ουράς και οι τεράστιοι τροχοί είναι μερικά από τα στοιχεία που τραβούν μεμιάς το βλέμμα των θεατών. Ευτυχώς δηλαδή που η σκούρα απόχρωση των κρυστάλλων προστατεύει έως ένα βαθμό την ιδιωτικότητα, εάν ανήκεις σε εκείνους που αισθάνονται άσχημα ως δακτυλοδειχτούμενοι σε μια ομολογουμένως δύσκολη οικονομικά εποχή.

Βέβαια, Range Rover Sport και χαμηλοί τόνοι αποτελούν δυο ασύμβατες έννοιες, οπότε καλό είναι να συνηθίζεις όλο αυτό το “πανηγύρι” που εξελίσσεται γύρω σου, είτε κινείσαι είτε όχι.

Range Rover Sport

Advertisement

Το Sport διατίθεται στην πολυπόθητη έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV). Αυτό σημαίνει πως συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στοχεύοντας τις βέλτιστες επιδόσεις και την απόδοση. Ως γνωστό τα PHEV παρέχουν ό,τι καλύτερο έχουν να προσφέρουν συνδυαστικά οι δύο τεχνολογίες.

Αφενός σχεδόν αθόρυβη και οικονομική οδήγηση σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία αλλά και απρόσκοπτη μετάβαση στον κινητήρα βενζίνης όταν οι ανάγκες το απαιτήσουν. Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις P510e και P440e συνδυάζουν έναν εξακύλινδρο 3.0 βενζινοκινητήρα Ingenium με έναν ηλεκτροκινητήρα 143 PS (105 kW) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 38,2 kWh που είναι τοποθετημένη στο πάτωμα.

Advertisement

Range Rover Sport

Όπως φανερώνει και η ονομασία των δύο εκδόσεων η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φθάνει αντίστοιχα τους 510 και τους 440 ίππους με την ροπή και στις δύο περιπτώσεις να αγγίζει τα 560 Nm. Η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μπορεί να γίνει με ταχύτητες έως τα 140 χλμ./ ώρα ενώ στον κύκλο WLTP η ηλεκτρική αυτονομία φθάνει τα 114 χιλιόμετρα για το P440e και είναι πρακτικά όμοια – 113 χιλιόμετρα- για το ισχυρότερο P510e.

Οι επιδόσεις που χαρίζουν αυτές οι εκδόσεις στο Range Rover Sport εύκολα σε κάνουν να πιστέψεις πως στο τέλος της ευθείας μετά από τόση ορμή είσαι έτοιμος να πετάξεις με ένα χαμόγελο πραγματικά μέχρι τα αυτιά

Advertisement

Range Rover Sport

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Range Rover Velar PHEV: Με 404 ps και κατανάλωση 2,2 lt/100 km
Οι τιμές του νέου Range Rover Velar στην Ελλάδα
Range Rover Velar PHEV: Αυτονομία και χρόνος φόρτισης