Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Jaguar Land Rover PHEV

Range Rover Velar PHEV: Με 404 ps και κατανάλωση 2,2 lt/100 km

  • newsautoteam

Η plug-in υβριδική έκδοση του Range Rover Velar παρέχει στον οδηγό μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, ενώ εντυπωσιάζει με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Το Range Rover Velar P400e ξεχωρίζει για το μίνιμαλ στυλ, τις καθαρές κομψές γραμμές και τη μοντέρνα αύρα που εκπέμπει. Παράλληλα, η απέριττη φινέτσα του SUV της Jaguar Land Rover συνδυάζεται με τις ισχυρές επιδόσεις, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, καθώς και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Ας γνωρίσουμε, λοιπόν, το Range Rover Velar PHEV (P400e)

To plug-in υβριδικό μοντέλο κινείται από έναν turbo κινητήρα Ingenium 2.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 300 ps, καθώς και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ (στον πίσω άξονα) των 143 ps. Η συνδυαστική ισχύς ξεπερνά τους 400 ίππους (404 ps) και φτάνει τα 640 Nm ροπής. Σημειώνεται πως η τελευταία παράγεται εφόσον επιλεχθεί η λειτουργία Hybrid, ενώ τα 275 Nm αποδίδονται από το ηλεκτρικό μοτέρ.

Διαβάστε εδώ αναλυτικές πληροφορίες 

Για τη μεταφορά της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς φροντίζει ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο βοηθά το Velar P400e να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,4 sec, με την τελική ταχύτητα να αποτυπώνεται στα 240 χλμ./ώρα.  Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, μάλιστα, το Range Rover Velar PHEV σκορπάει χαμόγελα και αναφορικά με τη μεικτή κατανάλωση καυσίμου η οποία ξεκινά από 2,2 lt/100 km.

Το 8-τάχυτο Αυτόματο Κιβώτιο, μάλιστα, έχει ρυθμιστεί από τους μηχανικούς της Land Rover ώστε να συνδυάζει ομαλές αλλαγές σχέσεων με ταχύτατη απόκριση. Χάρη στην πυκνή κλιμάκωση των οκτώ σχέσεων του κιβωτίου, οι αλλαγές ελάχιστα γίνονται αντιληπτές.

Προγράμματα οδήγησης

O οδηγός καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις (3) τρόπους οδήγησης που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες του. Την προαναφερθείσα λειτουργία Hybrid, όπου συνδυάζει παράλληλα το μοτέρ εσωτερικής καύσης και την ηλεκτρική κίνηση, την Save, όπου αποτρέπει τη μείωση της φόρτισης της μπαταρίας κάτω από ένα προεπιλεγμένο επίπεδο και την EV που επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα χρησιμοποιώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία.

Διαβάστε εδώ αναλυτικές πληροφορίες 

Η τελευταία σε ταχυφορτιστή μπορεί να φτάσει το 80% της χωρητικότητάς της μέσα σε 30 λεπτά ή στην περίπτωση wallbox την 1 ώρα και 40 λεπτά.

Περί αυτονομίας ο λόγος, το plug-in υβριδικό Velar μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι και 53 km, με μηδενικούς ρύπους. Σημειώνεται πως οι εκπομπές CO2 εφόσον χρησιμοποιούνται και τα δύο μοτέρ ξεκινούν από 52g/km.

Αλύγιστο στα κακοτράχαλα εδάφη

Όπως αναφέρθηκε, η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς (All Wheel Drive), με την κατανομή της ροπής να γίνεται βάσει των εκάστοτε συνθηκών. Αυτό του χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο δρόμο και πληθωρικές ικανότητες σε κακοτράχαλα εδάφη.

Τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν στο σύστημα τετρακίνησης Terain Response το οποίο μπορεί να στείλει έως και το 100% της ισχύoς σε έναν άξονα, ενώ βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, του κιβωτίου, των φρένων, την απόκριση του γκαζιού, όπως και του τιμονιού.

Χείρα βοηθείας παρέχει ακόμη το προηγμένο σύστημα All Terrain Progress Control το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ορίζει μία σταθερή ταχύτητα σε απαιτητικές συνθήκες όπως λάσπη, βρεγμένο χορτάρι, πάγος, χιόνι και χωματόδρομοι, έτσι ώστε να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο του τιμονιού.

Διαβάστε εδώ αναλυτικές πληροφορίες 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr