Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Jaguar Land Rover

Νέα Jaguar F-TYPE R: Ενστικτώδης απόδοση, εξαιρετική δυναμική!

  • newsautoteam

Η νέα Jaguar F-TYPE R συνεχίζει να είναι το σημείο αναφοράς για πραγματικά ενεργά σπορ αυτοκίνητα που εστιάζουν στους οδηγούς.

Ακριβώς όπως εξελίχθηκε ο σχεδιασμός της, το ίδιο εξελίχθηκε και ο υπέρ-τροφοδοτούμενος V8 5,0 λίτρων στην καρδιά της. Τώρα παράγει ροπή 575PS και 700Nm, με αυξήσεις της τάξης των 25PS και 20Nm σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Λαμβάνοντας όλα τα μαθήματα που προέκυψαν από την ανάπτυξη της συλλεκτικής Jaguar XE SV Project 8 200mph, τα κιβώτια ταχυτήτων Quickshift τόσο στα νέα μοντέλα F-TYPE R όσο και στα μοντέλα V8 450PS έχουν αναβαθμιστεί σχολαστικά για μια πιο ελκυστική εμπειρία οδήγησης. Η νέα F-TYPE R προσφέρει ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων όταν ο οδηγός ελέγχει τις ταχύτητες χειροκίνητα με τα χειριστήρια στο τιμόνι ή τον επιλογέα ταχυτήτων SportShift. Το ανέβασμα και το κατέβασμα των ταχυτήτων γίνεται πιο άμεσα και δίνει μια ακόμα πιο συνδεδεμένη αίσθηση με απόκριση.

Σε συνδυασμό με το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς για ροπή κατ’ απαίτηση με την τεχνολογία ελέγχου Intelligent Driveline Dynamics (IDD) της Jaguar, προσφέρει πραγματικά εκπληκτική απόδοση και άμεση απόκριση του γκαζιού σε όλες τις ταχύτητες και σε όλες τις συνθήκες. Η επιτάχυνση από 0-60 mph έρχεται σε μόνο 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 km/h.

Η προσαρμοσμένη βαθμονόμηση σε IDD και στο πίσω ηλεκτρονικό ενεργό διαφορικό (EAD) εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Σε συνδυασμό με μια νέα βαθμονόμηση για το Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας, ενισχύει την πρόσφυση και τη δυναμική – σε όλες τις επιφάνειες και σε όλες τις καιρικές συνθήκες – διατηρώντας την ισορροπία αίσθησης και χειρισμού του συστήματος μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς της F-TYPE R.

Η μπροστινή και πίσω ανάρτηση διπλών ψαλιδιών από αλουμίνιο και το εκ νέου βαθμονομημένο και εξελιγμένο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPAS) που προσφέρει ακόμα πιο συνδεδεμένη αίσθηση είναι θεμελιώδους σημασίας για την άμεση και διαισθητική απόκριση του αυτοκινήτου σε κάθε εντολή του οδηγού. Σε συνδυασμό με τα νέα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές ράβδους, το πλαίσιο βελτιώνεται περαιτέρω με τα συνεχώς μεταβαλλόμενα αμορτισέρ στον πυρήνα του συστήματος Adaptive Dynamics της Jaguar. Οι βαλβίδες μέσα σε κάθε αμορτισέρ και οι αλγόριθμοι ελέγχου έχουν αναβαθμιστεί για να βελτιώσουν τόσο την άνεση σε χαμηλή ταχύτητα όσο και τον έλεγχο σε υψηλή ταχύτητα.

Ο μοναδικός συντονισμός για το σύστημα Torque Vectoring by Braking επιτρέπει ακόμα πιο ακριβή έλεγχο της πέδησης που εφαρμόζεται στους εσωτερικούς τροχούς για περαιτέρω μετριασμό της υποστροφής – ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες εισόδου σε στροφές. Οι πίσω αρθρώσεις είναι τώρα προϊόντα χύτευσης αλουμινίου, οι οποίες, μαζί με τα νέα, μεγαλύτερα ρουλεμάν των τροχών και τους ανανεωμένους άνω μπιλιοφόρους, αυξάνουν το κάμπερ και την ακαμψία κατά 37% και 41% αντίστοιχα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον πιο ακριβή έλεγχο του τμήματος επαφής του ελαστικού, το οποίο μεταφράζεται σε ακόμα πιο συνδεδεμένη αίσθηση διεύθυνσης.

Η F-TYPE R μπορεί να προδιαγραφεί με το σύστημα κεραμικών φρένων της Jaguar, το οποίο περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό με σύστημα πέδησης κεραμικών φρένων της Jaguar. Διαθέτει ακόμη μεγαλύτερους δίσκους 398mm και 380mm και δαγκάνες monobloc με τέσσερα έμβολα και διακριτικό κίτρινο φινίρισμα. Αυτό το σύστημα παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις πέδησης με εκπληκτική αντοχή στην εξασθένηση της λειτουργίας των φρένων. Το σύστημα brake prefill εξασφαλίζει σταθερή αίσθηση πεντάλ, σε κάθε σταμάτημα.

Τα ειδικά αναπτυγμένα ελαστικά 265/35/ZR20 and 305/30/ZR20 Pirelli P Zero είναι 10 mm ευρύτερα από πριν και παρέχουν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης. Αυτά συνδυάζονται με νέες ζάντες 10 ακτίνων και 20 ιντσών σε Gloss Black με φινίρισμα Diamond-Turned αποκλειστικά για τη νέα F-TYPE R.

Δημοφιλή στο Protothema.gr