Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

HONDA 2021-1

Honda Jazz Hybrid: Η υβριδική τεχνολογία στην καλύτερη στιγμή της

  • newsautoteam

Η νέα γενιά του Honda Jazz Hybrid παραμένει η κορυφαία επιλογή για όποιον αναζητά πρακτικότητα και τους μεγαλύτερους χώρους σε ένα μικρό αυτοκίνητο, προσθέτει όμως και ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα για μοναδική οικονομία και το ελάχιστο οικολογικό αποτύπωμα.

Από την πρώτη του εμφάνιση το Honda Jazz δύο δεκαετίες πριν, έφερε μία πραγματική επανάσταση στα μικρά αυτοκίνητα, αλλάζοντας μια για πάντα τα δεδομένα στην κατηγορία του. Η έξυπνη σχεδίαση και οι μοναδικές λύσεις που είχαν εφαρμόσει οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας δημιούργησαν ένα πρωτοποριακό για την εποχή του αυτοκίνητο, με απίστευτους χώρους και πολλές πρακτικές λύσεις, πρωτοφανείς για τα δεδομένα των μικρών αυτοκινήτων.

Πιστό σε εκείνο το καινοτόμο πνεύμα έρχεται να προστεθεί και το νέο Honda Jazz. Και μάλιστα ακόμα πιο εξελιγμένο, καθώς στην αταλάντευτη επιμονή της Honda σε ότι αφορά την ευρυχωρία και την ευκολία χρήσης σε αστικό περιβάλλον έρχεται να προστεθεί και ένα υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς το οποίο αναβαθμίζει το Jazz και προσθέτει ένα τεχνολογικό υπόβαθρο που το αναδεικνύει σε μία ξεχωριστή θέση στην κατηγορία του.

Για πρώτη φορά, το Jazz θα πωλείται αποκλειστικά στην Ευρώπη με ένα προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης. Διακρίνεται από το νέο λογότυπο e:HEV και προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα επιδόσεων, οικονομίας και απόδοσης κάτω από όλες τις συνθήκες. Το σύστημα της Honda απαρτίζεται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες μικρών διαστάσεων, ο οποίοι συνδέονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω μίας ιδιαίτερα εξελιγμένης μονάδας ελέγχου παροχής της ισχύος.

Η συνολική ισχύς 109 PS / 80kW έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετικές επιδόσεις για τον χαρακτήρα του νέου Jazz Hybrid, με το 0-100km/h να επιτυγχάνεται σε 9,4 δεύτερα και η τελική ταχύτητα να φθάνει στα 175 km/h. Και όλα αυτά με έναν αβίαστο και πολιτισμένο τρόπο είτε στην πόλη είτε στον αυτοκινητόδρομο, καθώς η ηλεκτρική υποβοήθηση στον βενζινοκινητήρα μειώνει αισθητά τους θορύβους και τους κραδασμούς και επιδρά θετικά στην άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα παράγει εκπομπές CO2 από 102 g/km (WLTP) με κατανάλωση καυσίμου 4,5l/100km (WLTP) στο στάνταρ μοντέλο τιμές πραγματικά εξαιρετικές για ένα αυτοκίνητο με τα σημαντικά πλεονεκτήματα του Jazz Hybrid.

Με στόχο την πιο ομαλή λειτουργία και την οδηγική απόλαυση, το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης:

  • EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
  • Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
  • Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη

Στα περισσότερα σενάρια οδήγησης στην πόλη, η βέλτιστη απόδοση επιτυγχάνεται με τη χρήση των EV Drive και Hybrid Drive. Στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου, χρησιμοποιείται το Engine Drive, με μία on-demand υποστήριξη ελκτικής ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα για γρήγορη επιτάχυνση.

Στο Hybrid Drive, η περίσσεια ισχύος από το βενζινοκινητήρα μπορεί να μεταφέρεται για επαναφόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ γεννήτριας. Το EV Drive ενεργοποιείται επίσης κατά την επιβράδυνση, ανακτώντας ενέργεια μέσω της πέδησης έτσι ώστε να επανατροφοδοτεί την μπαταρία.

Οι αλλαγές μεταξύ των drive modes δεν γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Οι μηχανικοί του Jazz ασχολήθηκαν διεξοδικά προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν την υστέρηση στις αλλαγές. Οι υψηλόστροφοι ηλεκτροκινητήρας εξελίχθηκαν εσωτερικά από τη Honda. Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν το χαμηλό βάρος, οι συμπαγείς διαστάσεις, η αποδοτική λειτουργία και η μέγιστη δυνατή ενεργειακή πυκνότητα (ειδική ισχύς). Στις 13.300 σαλ., ο ηλεκτροκινητήρας παράγει ροπή έως 253 Nm προς όφελος της επιτάχυνσης στις χαμηλές ταχύτητες.

Αντί συμβατικού κιβωτίου, χρησιμοποιείται ένα κιβώτιο μιας σχέσης που προσφέρει την πιο άμεση διασύνδεση των επιμέρους μερών του υβριδικού συστήματος, με αποτέλεσμα να είναι πιο ομαλό στην λειτουργία του και με πολύ πιο γραμμική αίσθηση κατά την φάση της επιτάχυνσης. Το κιβώτιο αυτό είναι πιο συμπαγές και ελαφρύ από ένα κλασικό eCVT με πλανητικό μηχανισμό γραναζιών που χρησιμοποιούν άλλα υβριδικά μοντέλα της αγοράς, και είναι επίσης και πιο αθόρυβο στην λειτουργία του.

Χάρη στο εξελιγμένο υβριδικό του σύστημα το νέο Ηonda Jazz Hybrid είναι ένα άκρως απολαυστικό στην οδήγηση αυτοκίνητο, με τον ηλεκτροκινητήρα να συμβάλλει τα μέγιστα στην άμεση απόκριση στο γκάζι και στην δημιουργία ενός ιδιαίτερα ζωντανού και σβέλτου αυτοκινήτου κατά την κίνησή του μέσα στην πόλη.

Την ίδια στιγμή χάρη στην εξαιρετική οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές σε CO2 είναι ένα αυτοκίνητο που αναδεικνύει τις οικολογικές ανησυχίες του οδηγού του και κρατά χαμηλά τα λειτουργικά του έξοδα, ιδίως όταν το χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο μέσα στην πόλη. Με τιμή που ξεκινά από τα 22.700 ευρώ και σε συνδυασμό με έναν πολυτάλαντο χαρακτήρα άνεσης και πρακτικότητας, το νέο Ηonda Jazz Hybrid παραμένει η απόλυτη επιλογή για όποιον αναζητά το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Νέο Honda Jazz e:HEV
Δοκιμή: Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV
Το Honda Jazz γίνεται Off-Roader (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto