Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

HONDA 2021-1

Honda Jazz e:HEV: Πρότυπο ασφάλειας στη μικρή κατηγορία

  • newsautoteam
Honda Jazz new

Η Honda συνεχίζει να επιβεβαιώνει την δέσμευσή της για ασφαλή αυτοκίνητα με το νέο Jazz να κερδίζει την κορυφαία διάκριση για αυτοκίνητο της κατηγορίας του σε αυτόν τον τομέα.

Για την Honda ο τομέας της παθητικής ασφάλειας και της προστασίας των επιβατών στα αυτοκίνητά της υπήρξε πάντα η πιο σημαντική προτεραιότητα. Έτσι πέρα από τις καινοτόμες σχεδιαστικές ιδέες αλλά και τις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις, φρόντιζε πάντα τα αυτοκίνητά της να διακρίνονται και για την παθητική ασφάλεια που παρέχουν στους επιβάτες τους σε ενδεχόμενο σύγκρουσης.

Από αυτή την κεντρική θέση της φιλοσοφίας της Honda δεν θα μπορούσε να μην επωφεληθεί και το νέο Jazz. Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο χάρη στην φροντίδα των μηχανικών και των σχεδιαστών της Ιαπωνικής εταιρίας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων σε ότι αφορά την σχεδίαση αλλά και την τεχνολογική του υπεροχή. Μέσα σ’ αυτό το πνεύμα της ολιστικής κυριαρχίας στην κατηγορία του, το νέο Jazz έχει εφοδιαστεί με όλα τα συστήματα αλλά και ένα εξαιρετικής στιβαρότητας πλαίσιο έτσι ώστε να θεωρείται ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Το νέο Jazz που διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο στο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής σύγκρουσης.

Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

Ο νέος αερόσακος είναι ένας από τους 10 που διαθέτει το Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα. Αυτός ο μοναδικός αερόσακος που είναι τοποθετημένος στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.

Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz συμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING, μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα. Αυτή αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα της προηγούμενης γενιάς Jazz και αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας.

Το πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING, που συνοδεύει ως βασικός εξοπλισμός όλα τα μοντέλα Honda, περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και Road Departure Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) μεταξύ άλλων.

Κατά τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του τελευταίου Jazz, οι μηχανικοί της Honda χρησιμοποίησαν την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) που αποτελεί τη βάση για εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Η τεχνολογία ACE βοηθά να διαχέεται η ενέργεια που εκλύεται σε μία σύγκρουση ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος και μειώνει την ενέργεια πρόσκρουσης που δέχεται το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

Αξίζει τέλος να επισημανθεί το γεγονός ότι στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP το Honda Jazz διακρίθηκε και στις επιμέρους βαθμολογίες για την προστασία των επιβατών, των πεζών και των παιδιών. Στοιχείο που δείχνει την τεράστια έμφαση που δίνει η Honda στον τομέα της ασφάλειας των αυτοκινήτων της σε όλους τους τομείς, συνεχίζοντας μία μακρά παράδοση και μία σταθερή δέσμευσή της ότι κάθε μοντέλο της θα βρίσκεται στην κορυφή όχι μόνο σε τεχνολογικό επίπεδο αλλά και σε ότι έχει να κάνει με το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς που εξασφαλίζει για τους επιβάτες του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Νέο Honda Jazz e:HEV
Δοκιμή: Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV
Το Honda Jazz γίνεται Off-Roader (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto