Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Wolff: Πρέπει να ακούσουμε τον κόσμο για τον ήχο!

Ελλάδα 3:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Wolff: Πρέπει να ακούσουμε τον κόσμο για τον ήχο!

FORMULA 1

Wolff: Πρέπει να ακούσουμε τον κόσμο για τον ήχο!

FORMULA 1

Ο επικεφαλής της Mercedes AMG, Toto Wolff, πιστεύει πως η Formula 1 πρέπει να ακούσει προσεκτικά τα παράπονα των φιλάθλων (θεατών και τηλεθεατών) όσον αφορά στον ήχο των μονοθεσίων.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Ο νέος ήχος έχει διχάσει τους φιλάθλους οι περισσότεροι εξ αυτών νοσταλγούν τον οξύ ήχο των παλιών ατμοσφαιρικών V8 συνόλων που άγγιζαν τις 18000 στροφές.

Σίγουρα οι ομάδες προβληματίζονται με το συγκεκριμένο θέμα και είναι δεδομένο πως κατανοούν ότι αν οι φίλαθλοι δυσανασχετούν πρέπει να γίνουν αλλαγές προτού γυρίσουν την πλάτη τους. Πιθανόν όμως προτού παρθεί η οιαδήποτε απόφαση να χρειάζεται λίγος χρόνος ώστε να αποκρυσταλλωθεί η κατεύθυνση που θα ακολουθηθεί αφότου πάρουν οριστική μορφή οι αντιδράσεις.

Advertisement
Advertisement

Μιλώντας σχετικά ο Wolff τόνισε: «Δεν είμαι τεχνικός για να πω τι πρέπει να γίνει όμως χρειάζεται να το δούμε το θέμα. Αν συμφωνήσουμε πως κάτι πρέπει να γίνει με τον ήχο θα το δουν οι μηχανικοί. Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορεί να γίνει κάτι. Για μένα η υιοθέτηση των νέων κανονισμών ήταν μια μεγάλη επιτυχία της F1. Τα μονοθέσια φέρουν πλέον επαναστατική τεχνολογία. Ακούγονται πολλές κριτικές για τις μονάδες ισχύος και το θόρυβο που παράγουν. Δεν υπάρχει αντίλογος σ’ αυτό, ο ήχος των παλιών V8 ήταν μοναδικός. Η F1 είναι η κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν είμαστε GP2 και αυτό ήταν το ενδεδειγμένο βήμα για τη F1».

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, συμπλήρωσε: «Όπως σε κάθε μεγάλη αλλαγή υπάρχουν παντού θετικά και αρνητικά. Είναι αλήθεια πως δεν μπορούμε ν’ αγνοήσουμε τα παράπονα των θεατών αλλά υπάρχουν και τα θετικά. Δε χρειάζεται να επικεντρώνουμε την προσοχή μας μόνο στον ήχο η νέα τεχνολογία που υιοθετούμε θα φέρει νέους κατασκευαστές στη F1, και θα συντηρήσει το ενδιαφέρον. Υπάρχει μειωμένη αεροδυναμική απόδοση, πλέον η F1 είναι πιο πολύ εξαρτημένη από την οδηγική ικανότητα. Είναι αλήθεια πως η μονάδα ισχύος ακούγεται διαφορετικά, όχι όμως τόσο πολύ σε σχέση μ’ αυτό που ακούγονταν τη δεκαετία του ’80 στην τότε εποχή του turbo. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτό».