Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Vettel: Δε μου ταιριάζει η RB10!

Ελλάδα 5:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Vettel: Δε μου ταιριάζει η RB10!

FORMULA 1

Vettel: Δε μου ταιριάζει η RB10!

FORMULA 1

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του χρόνου θα έχει στο μονοθέσιο του, τον αριθμό 5. Αυτός είναι ο αριθμός που επέλεξε να έχει στην καριέρα του όταν θα απολέσει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το No1 ως πρωταθλητής.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Μετά από ένα σερί 4 συνεχόμενων τίτλων από το 2010 έως και το 2013 ο Vettel περιμένει να μάθει αν θα είναι ο Hamilton ή ο Rosberg που θα του πάρει τον άσο.

Ο ίδιος αναλύοντας το τι φταίει στάθηκε στο φετινό μονοθέσιο της Red Bull: «Κάθε φορά που πιέζω ή επιχειρώ κάτι απλά δε γίνεται. Έχω καταλήξει πως αυτό αποτελεί συνδυασμό των χαρακτηριστικών του φετινού μονοθεσίου με την κάθετη δύναμη και τα ελαστικά. Απλά δε μου δίνει αυτό που θέλω σε μια συγκεκριμένη περιοχή της στροφής. Αυτό φυσικά δεν αποτελεί δικαιολογία γιατί δουλειά μου είναι να πετυχαίνω το καλύτερο δυνατό μ’ αυτό που έχω. Έχουμε προοδεύσει πολύ, υπάρχει όμως μεγάλο περιθώριο ακόμη».

Advertisement
Advertisement

Ο Vettel έχει 57 βαθμούς λιγότερους από τον teammate του Daniel Ricciardo, ο Αυστραλός έχει κερδίσει 3 φορές φέτος (τέσσερις νίκες έχει ο Rosberg και επτά ο Hamilton). Το πρόβλημα του Vettel επικεντρώνεται στην είσοδο της στροφής και συγκεκριμένα στο σημείο αλλαγής πορείας. Ο Γερμανός τα προηγούμενα χρόνια είχε κατορθώσει προσαρμόζοντας ανάλογα το οδηγικό του στυλ να εκμεταλλευτεί την κινητική ενέργεια των καυσαερίων (blown diffuser, απαγορεύτηκε) καλύτερα απ’ όλους. Η αστάθεια στην αλλαγή πορείας προκαλεί χάσιμο χρόνου και φθορά των ελαστικών.

Ο Vettel συγκεκριμένα ανέφερε: «Πολλές φορές οδηγώ πιο αργά απ’ ότι θέλω. Όμως αυτός είναι ο τρόπος για να πάω πιο γρήγορα μ’ αυτό το μονοθέσιο. Το πόσο θα πιέσεις ή θα υπομείνεις εξαρτάται από την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Αυτό φέτος δεν είναι σταθερό άλλοτε έτσι, άλλοτε αλλιώς. Φυσικά σαν οδηγός θέλω να πηγαίνω πιο γρήγορα αλλά η κατάσταση είναι διαφορετική φέτος. Αν λύνονταν εύκολα το θέμα θα το είχαμε ήδη λύσει. Πάμε καλύτερα στους τελευταίους αγώνες αλλά όλα είναι στο όριο».

Advertisement

Ο Vettel έχει αλλάξει επανειλημμένα σασί φέτος ώστε να σιγουρευτεί πως δεν υπάρχει κάτι λάθος που επηρεάζει την απόδοση της RB10.