Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

To μέγεθος μετράει!

  • Τάκης Τρακουσέλλης

Η συζήτηση σχετικά με το μέλλον της Formula 1 στον τομέα των ελαστικών καλά κρατεί και η Pirelli δίνει απαντήσεις στην πρόταση της Michelin για τροχούς 18 ιντσών.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Η γαλλική εταιρεία φέρεται αποφασισμένη να διεκδικήσει την επιστροφή της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ωστόσο με προϋπόθεση της αλλαγής των διαστάσεων των τροχών, από τις 13, στις 18 ίντσες.

Από την πλευρά της, παρότι η Pirelli δοκίμασε τέτοιους τροχούς σε μονοθέσιο του GP2, επιμένει πως αυτή δεν θα πρέπει να είναι επιλογή. Και ο αγωνιστικός της διευθυντής, Paul Hembery, δίνει μία νέα διάσταση σχετικά.

«Το σενάριο για τις 18’’ έχει έρθει μόνο από εξωτερικούς παράγοντες. Οι ομάδες δηλώνουν σταθερά πως θέλουν να διατηρηθούν οι τροχοί 13’’. Άλλωστε για να είμαι ειλικρινής, οι 18άρες ζάντες δεν έχουν λόγο να αποτελέσουν επιλογή. Αν θα θέλαμε να κάνουμε κάτι δραματικό, θα έπρεπε να επιλέξουμε τροχούς τουλάχιστον 19 ιντσών, αν και καλύτερα θα ήταν στις 20 ή 21 γιατί τέτοιους τροχούς χρησιμοποιούν σήμερα τα αυτοκίνητα επιδόσεων», είπε ο Hembery στο βρετανικό περιοδικό Autosport.

hembery-hun14-wolff640

Ωστόσο, υπάρχει συμφωνία ανάμεσα σε Pirelli και Michelin σε έναν τομέα. Κι αυτός είναι το πλάτος των ελαστικών.

«Αυτή είναι η μόνη συνισταμένη, διότι αν βάλεις τροχούς με μεγάλο πλάτος σε μονοθέσιο, τότε δείχνει πολύ δραματικό. Κάνει το μονοθέσιο να ξεχωρίζει. Είναι μία σημαντική και εμφανής αλλαγή και ο κόσμος θα τα βλέπει και θα λέει “πω, πω, τι λάστιχο είναι αυτό”», είπε ο Βρετανός τεχνικός.

Στο τραπέζι έχει πέσει η πρόταση να αυξηθεί το πλάτος των ελαστικών από τα 375mm στα 420mm.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto