Θα υποφέρουν από το υψόμετρο οι μονάδες ισχύος
FORMULA 1Θα υποφέρουν από το υψόμετρο οι μονάδες ισχύος
FORMULA 1Το Μεξικό επιστρέφει στο καλεντάρι του μαγικού κόσμου της Formula 1 και η μάχη στο Autodromo Hermanos Rodriguez θα αποτελέσει ένα ταξίδι στο άγνωστο σε κάθε τομέα.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Όχι μόνο στις συνήθεις παραμέτρους που αφορούν στο set up, τα ελαστικά, τη γνώση της χάραξης από τους οδηγούς. Όλες αυτές μπορούν να βρουν λύσεις αρκετά σύντομα. Υπάρχει όμως ένα στοιχείο που πονοκεφαλιάζει και αντί για λύση, πολλοί φοβόνται πως θα φέρει καταστροφή!
Ο λόγος φυσικά για το υψόμετρο, μιας και η Πόλη του Μεξικού και ειδικά το σημείο που βρίσκεται η πίστα, είναι σε υψόμετρο 2.200 μέτρων! Αν αναλογιστεί κανείς πως έως τώρα οι ομάδες αγχώνονταν στη Βραζιλία, όπου το σιρκουί του Ιντερλάγκος είναι 750 μέτρα πάνω από το επίπεδο της θάλασσας, καταλαβαίνετε την πρόκληση που υπάρχει μπροστά!
«Η ψύξη του κινητήρα θα αποτελέσει πρόβλημα γιατί παράγεται η ίδια ενέργεια αλλά υπάρχει πολύ λιγότερος αέρας. Φυσικά ο άλλος πονοκέφαλος είναι ο υπέρ-τροφοδότης. Για να διατηρήσουμε το ίδιο επίπεδο ισχύος, θα πρέπει να ανεβάσουμε στροφές ψηλότερα απ’ ότι συνήθως. Προφανώς έχουμε κάνει πολλές προσομοιώσεις ενόψει αυτού του αγώνα αλλά αυτό που μάθαμε είναι πως… δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα γίνει εκεί», είπε στο Motorsport.com ο Remi Taffin της Renault.
Πόσο ανεβασμένες στροφές; Ο Γάλλος έδωσε την απάντηση. Από τις 100.000 rpm που λειτουργούν συνήθως τα τούρμπο, κοντά στο όριο των 125.000 rpm.