Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Red Bull: Πώς θα προσπαθήσει να κρατήσει τον Φερστάπεν

Ελλάδα 9:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Red Bull: Πώς θα προσπαθήσει να κρατήσει τον Φερστάπεν

FORMULA 1

Με τις φήμες για ενδεχόμενη μεταπήδηση του Φερστάπεν στην Mercedes από το 2026, η Red Bull παίζει και το τελευταίο της χαρτί στο Βέλγιο προκειμένου να πείσει τον αστέρα της να παραμείνει.

Advertisement
Advertisement

Η υπόθεση πρωτάθλημα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη για τον Μαξ Φερστάπεν. Κάποιοι λένε ότι είναι σχεδόν αδύνατο ο Μαξ να κατακτήσει το 5ο του φέτος.

Ουσιαστικά του χρειάζονται τρεις νίκες και τρία DNFs των Πιάστρι και Νόρις για να περάσει μπροστά. Και αν κρίνουμε από την μέχρι τώρα εικόνα της McLaren κάτι τέτοιο δεν μοιάζει πιθανό. Τα αυτοκίνητα είναι γρήγορα και αξιόπιστα παντού. Αν και η PU της Mercedes έχει δείξει σημάδια αδυναμίας σε αρκετές ομάδες, αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής στην McLaren.

Οι πρόσφατες αναβαθμίσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος της Red Bull έχουν κάνει την RB21 ένα καλύτερο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Είναι πιο προβλέψιμη. Πιο συμβατή με περισσότερες πίστες. Το παράθυρο ιδανικής λειτουργίας της έχει διευρυνθεί κατά τι.

Advertisement
Advertisement

Ακόμη κι έτσι ο Μαξ έπρεπε να καταφύγει στο Σίλβερστοουν σε ένα ακραίο set-up και να συνθέσει έναν από τους καλύτερους γύρους κατατακτήριων όλων των εποχών για να πάρει την pole. Στον αγώνα η RB21 δεν ήταν συγκρίσιμο μέγεθος με την MCL39. Ανεξαρτήτως συνθηκών.

Οι αναβαθμίσεις του Βελγίου

Η Red Bull δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει ακόμα την υπεράσπιση του τίτλου της. Είναι μέρος του DNA αυτής της ομάδας να παλεύει μέχρι το τέλος, ακόμα και όταν επίκειται μια σημαντική αλλαγή κανονισμών. Το έκαναν αυτό το 2021 και τελικά έγιναν παγκόσμιοι πρωταθλητές. Ο Φερστάπεν, ωστόσο, είναι ρεαλιστής. «Τότε, ήμασταν πιο κοντά στη Mercedes από ό,τι είμαστε τώρα. Έτσι, κάθε περαιτέρω εξέλιξη είχε νόημα».

Η τελευταία, ίσως, ελπίδα της ομάδας έγκειται πλέον σε μια σημαντική αναβάθμιση, η οποία έχει προγραμματιστεί για το Σπα. Η πίσω πτέρυγα που χρησιμοποιήθηκε στο Σίλβερστοουν ήταν μόνο ένα μέρος του αεροδυναμικού πακέτου που είχε σκοπό να αλλάξει τα πράγματα. «Πρέπει να δείξουμε στον Μαξ ότι υπάρχει φως στο τέλος του τούνελ», εξηγεί ο Χέλμουτ Μάρκο.

Advertisement

Όχι μόνο για να επιστρέψει ο Ολλανδός σούπερ σταρ στην κούρσα του τίτλου. Αλλά για να παραμείνει στη Red Bull. Η απόλυση του Χόρνερ δεν σημαίνει αυτόματα ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα εκπληρώσει το συμβόλαιό του μέχρι το τέλος της θητείας του, το 2028.

Η Red Bull στοχεύει να βελτιώσει περαιτέρω την RB21 μετά το Spa. Ο Φερστάπεν είναι ικανοποιημένος με το πρόγραμμα εξέλιξης: «Ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα χωρίζει την εξέλιξη τώρα αποδίδει εξίσου και στα δύο projects (σ.σ 2025 και 2026)».

Advertisement

Ο Χόρνερ είχε αποκαλύψει στην Μεγάλη Βρετανία: «Θα υπάρχουν ακόμα μερικά νέα εξαρτήματα. Αλλά η αεροδυναμική σήραγγα λειτουργεί ήδη κατά 90% για το 2026». Η ομάδα έχει ήδη κάποια θετικά νέα για τον δεύτερο εντός έδρας αγώνα του Μαξ, στο Σπα: «Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, θα πάμε στον αγώνα εκεί χωρίς ποινή λόγω κινητήρα». Θα είναι το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις της RB21 αρκετά ώστε να πείσουν τον Μαξ να παραμείνει και του χρόνου στο Μίλτον Κινς;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Πρώτη επαφή με τη νέα Mercedes-Benz CLA Shooting Brake
Πότε πάει… διακοπές ο Δακτύλιος;
Πώς πήγαν οι κινέζικες μάρκες στην Ελλάδα τον Ιούνιο;

Advertisement