Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Red Bull: Δύσκολο ξεκίνημα το 2016!

Ελλάδα 12:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Red Bull: Δύσκολο ξεκίνημα το 2016!

FORMULA 1

Red Bull: Δύσκολο ξεκίνημα το 2016!

FORMULA 1

Συγκρατημένη απαισιοδοξία στην Αυστριακή ομάδα για το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Ο Βρετανός μάνατζερ και αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Racing, Christian Horner προειδοποιεί πως θα χρειαστεί χρόνος για να μπορέσει η άλλοτε πρωταθλήτρια να παρουσιαστεί και πάλι ανταγωνιστική.

Advertisement
Advertisement

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Όπως ίσως γνωρίζετε η Red Bull το 2015 δεν πήρε ούτε μια νίκη αν και κατάφερε να έχει δυο παρουσίες στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Βασικός λόγος υστέρησης ήταν η απόδοση της μονάδας ισχύος της Renault. Ο Horner άσκησε δριμεία κριτική στη Renault προσπάθησε να κλείσει συμφωνία με κάποιον άλλο από τους τρεις κατασκευαστές (Mercedes, Ferrari, Honda) αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι για το 2016 οι Ταύροι θα χρησιμοποιούν μονάδα ισχύος Renault η οποία όμως θα φέρει τα λογότυπα της Tag Heuer. Για την ομάδα θα οδηγούν οι Kvyat και Ricciardo.

Μιλώντας για τη νέα σεζόν ο Horner ήταν πολύ επιφυλακτικός: «Πέρυσι αντιμετωπίσαμε μια διαφορετική πρόκληση να μείνουμε ενωμένοι σαν ομάδα, τελικά καταφέραμε να μην έχουμε μεγάλες απώλειες. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά επικεντρώνοντας την προσοχή στο σασί, πιστεύω πως έχουμε ένα πολύ ισχυρό σασί. Πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι να είμαστε ξανά σε θέση να ορθοποδήσουμε και να κυριαρχήσουμε πάλι. Η δυσκολία μας έφερε πιο κοντά και η ομάδα είναι πιο ενωμένη από ποτέ. Όσον αφορά στη συνοχή και στον τρόπο δουλειάς μας η περσινή χρονιά ήταν πετυχημένη. Είχαμε εξαιρετικό σασί και αδράξαμε τις δυο από τις τρεις ευκαιρίες της σεζόν σε Μονακό, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη όπου η δύναμη της μονάδας ισχύος έρχονταν σε δεύτερη μοίρα. Είχαμε καλή στρατηγική και οι αλλαγές ελαστικών που κάναμε ήταν οι ταχύτερες όλων. Κάποια πράγματα ήταν εκτός των δικών μας αρμοδιοτήτων και δεν μπορούσαμε να τα ελέγξουμε. Ξέρω ότι πρέπει ν’ ανησυχούμε μόνο για ότι μπορούμε να ελέγξουμε. Έχω ζωηρές αμφιβολίες αν θα βελτιωθεί σημαντικά η απόδοση της μονάδας ισχύος της Renault στις αρχές της φετινής σεζόν. Θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί, θα πάρει χρόνο».

Advertisement
Advertisement

Η Renault που επιστρέφει φέτος μ’ εργοστασιακή ομάδα επίσης (σ.σ: εξαγόρασε τη Lotus) έχει φροντίσει να κρατήσει χαμηλά τις προσδοκίες. Στο Βιρί Σατιγιόν όπου φτιάχνεται η μονάδα ισχύος έχει πιάσει ήδη δουλειά ο Mario Illien κορυφαίος μηχανικός κινητήρων στη F1. Η εταιρεία του Ilmor βρίσκονταν πολλά χρόνια πίσω από την επιτυχία των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Mercedes στη F1.