Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Πιάνει και τους στόχους αξιοπιστίας η Honda

Ελλάδα 8:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πιάνει και τους στόχους αξιοπιστίας η Honda

FORMULA 1

Πιάνει και τους στόχους αξιοπιστίας η Honda

FORMULA 1

Η ευχάριστη έκπληξη των πρώτων έξι αγώνων του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, είναι αναμφίβολα η Honda.

Advertisement
Advertisement

Η ιαπωνική εταιρεία που από πέρυσι προμηθεύει με υβριδικές μηχανές τη Scuderia Toro Rosso και από φέτος, δίνει ώθηση και στα μονοθέσια της Red Bull Racing, δείχνει να έχει κάνει άλματα σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν.

Αυτό αφορά στην απόδοση όπου ειδικά διά χειρός Max Verstappen, η RBR χτυπάει στα ίσια τις Ferrari και κυνηγάει της Mercedes, αφορά όμως και στην αξιοπιστία που αποτελούσε μέχρι τώρα το βασικό πρόβλημα.

Είναι χαρακτηριστικό πως ο Verstappen έχει τερματίσει και στους έξι πρώτους αγώνες της σεζόν, όντας μάλιστα σταθερά στην πρώτη τετράδα. Ενώ το φαινόμενο να έχουμε δύο και τρία μονοθέσια με ιαπωνικούς κινητήρες στους βαθμούς, είναι συχνό. Μάλιστα στο Μονακό ήταν τέσσερα μονοθέσια με κινητήρες Honda στην πρώτη οκτάδα – πράγμα που είχε να συμβεί από το μακρινό 1991.

Advertisement
Advertisement

Όλα αυτά έχουν φέρει αισιοδοξία στο στρατόπεδο των Ιαπώνων καθώς ο βασικός στόχος, πέραν της απόδοσης, είναι οι υβριδικές μηχανές να πιάνουν τους επτά αγώνες χωρίς προβλήματα. Έτσι, δεδομένου πως κάθε οδηγός έχει από τέσσερις υβριδικές μηχανές στη διάθεσή του για τη σεζόν, θα μπορούν να μάχονται χωρίς να λάβουν ποινές!

Για το θέμα αυτό μίλησε στο Motorsport.com ο τεχνικός διευθυντής της Honda για τη Formula 1, Toyoharu Tanabe.

Advertisement

«Νομίζω πως η υβριδική μας μηχανή μπορεί πλέον να καλύψει επτά αγώνες χωρίς προβλήματα. Αυτό ελπίζω τουλάχιστον, μένει να αποδειχθεί. Πάντα αυτό εξαρτάται από το πως την χρησιμοποιείς. Αν δεν την πιέζεις, μπορείς να γράψεις πολλά χιλιόμετρα. Αν πιέζεις πολύ, σίγουρα λιγότερα. Αναζητούμε την ισορροπία ανάμεσα στα δύο. Θέλουμε να καλύπτου πέντε με έξι χιλιάδες χιλιόμετρα με κάθε μονάδα. Δεν είναι απλό, είναι πολύ περίπλοκο», είπε ο Tanabe.

Επόμενη δοκιμασία, είναι το σιρκουί Gilles Villeneuve, στο Μοντρεάλ του Καναδά.

Advertisement