Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

«Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (vid)

Ελλάδα 10:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (vid)

FORMULA 1

«Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις» (vid)

FORMULA 1

Αυτονόητο για εμάς, ζητούμενο για τους περισσότερους, το συγκεκριμένο μήνυμα εκπλήσσει ευχάριστα όταν προωθείται από μια εταιρεία που πουλά αλκοόλ.

Advertisement
Advertisement

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Πιθανό να έχετε δει τις προηγούμενες μέρες στην τηλεόραση ή στο διαδίκτυο τη διαφήμιση του νέου χορηγού της F1 (Heineken) με τον σερ Τζάκι Στιούαρτ. Αναφερόμαστε σε έναν εμβληματικό 77χρονο σήμερα Σκωτσέζο οδηγό και 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 (1969, 1971, 1973).

Η διαφήμιση αυτή που φτιάχτηκε από την Publicis στην Ιταλία εντυπωσιάζει καθώς με τη χρήση ειδικής τεχνολογίας (σ.σ: ανάλογη χρησιμοποιήθηκε και στο Rush) ενσωματώνονται σε σκηνές από το παρελθόν νέα στοιχεία όπως άνθρωποι που προσφέρουν μπύρα στον παγκόσμιο πρωταθλητή.  Με πολύ έξυπνο τρόπο έχουν συνδυαστεί σκηνές που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη διαφήμιση με σκηνές από το παρελθόν. Το φιλμάκι ξεκινά με πλάνα ασπρόμαυρα από το τούνελ του Μονακό στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και μας μεταφέρει στην πιο σύγχρονη  εποχή της έγχρωμης εικόνας στις αρχές του 1970.  Η ηχητική επένδυση είναι μια εκδοχή του κομματιού “Heroes” από τον Ντέιβιντ Μπάουι.

Advertisement
Advertisement

HEINEKEN-sir-Jackie-Stewart-a640
Ο Τζάκι Στιούαρτ στο τιμόνι της Tyrell με σασί της March.

Κατά τη διάρκεια του φιλμ ο σερ Τζάκι Στιούαρτ αρνείται να πιεί, προσηλωμένος στην αθλητική ζωή και στα καθήκοντα του οδηγού 8 φορές. Την τελευταία εξ αυτών στη σημερινή εποχή, τονίζοντας: «Οδηγώ ακόμη». Στο τελευταίο πλάνο τον βλέπουμε να φεύγει οδηγώντας μια Jaguar F Type δε θα μπορούσαμε να φανταστούμε κάτι λιγότερο για το φλεγματικό Σκωτσέζο.

Η συνεργασία της Heineken με τη F1 ξεκίνησε πέρυσι και η συμφωνία ανέρχεται σε 200 εκ. δολάρια. Το πρώτο δείγμα γραφής το συγκεκριμένο φιλμ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο και σήμερα προβάλλεται και στην ελληνική τηλεόραση. Είναι αξιέπαινο το θάρρος μιας εταιρείας που εμπορεύεται αλκοόλ να παράγει μια διαφήμιση κατά τη διάρκεια της οποίας ο διάσημος πρωταγωνιστής αρνείται 8 φορές να καταναλώσει το προϊόν της. Μέσα απ’ αυτό αναδεικνύεται ένα ισχυρότατο μήνυμα για όλους: «Όταν οδηγείς μην πίνεις». Επίσης προσθέτουμε μην αφήνεις κάποιον να οδηγήσει πιωμένος και επουδενί μην επιβιβάζεσαι σε αυτοκίνητο που οδηγεί κάποιος υπό την επήρεια αλκοόλ.

Advertisement

HEINEKEN-sir-Jackie-Stewart-b640
Ο Τζάκι Στιούαρτ είναι αναμφίβολα ο πιο χειροδύναμος άνθρωπος με τον οποίο έχω δώσει τα χέρια στη ζωή μου.

Ο Τζάκι Στιούαρτ που στο παρελθόν ίδρυσε και ομάδα F1 με το όνομά του (σ.σ: η σημερινή Red Bull) είναι γνωστός όχι μόνο για την ταχύτητά του αλλά και την ακεραιότητα του χαρακτήρα του. Προσωπικά τον έχω συναντήσει πολλές φορές στα πάντοκ, μια εμβληματική φυσιογνωμία ενώ αρκετές φορές είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί του (σ.σ: καλό είναι να του μιλάς αργά και δυνατά, δεν ακούει πλέον πολύ καλά). Το πρώτο που έρχεται στο μυαλό μου στο άκουσμα του ονόματός του είναι η χειραψία του, πρόκειται αναμφίβολα για τον πιο χειροδύναμο άνθρωπο με τον οποίο έχω δώσει τα χέρια στη ζωή μου.

Advertisement

Από την πλευρά της Heineken ο γενικός διευθυντής Τζιανλούκα ντι Τόντο τόνισε με αφορμή τη διαφήμιση: «Η νέα καμπάνια μας  ‘Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις’ σχετίζεται μ την υπεύθυνη κατανάλωση. Όμως, είμαστε ακόμα στην αρχή. Έχουμε ακόμα πολλά να προσφέρουμε στους καταναλωτές και φίλους της F1 μέσα από ενέργειες σε ψηφιακά μέσα, βιωματικές δράσεις, ειδικές πρωτοβουλίες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ενέργειες στα σημεία πώλησης αλλά και στις συσκευασίες της μάρκας. Η εμπειρία του σερ Στιούαρτ στην οδική ασφάλεια είναι σημαντική. Το 1966, έπειτα από ένα σοβαρό ατύχημα στο Grand Prix του Βελγίου, άρχισε να επιδιώκει την ανάγκη βελτίωσης των προδιαγραφών ασφαλείας στους αγώνες. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια της Heineken ‘ Όταν οδηγείς, μην πίνεις ‘ και μας τονίζει ότι όταν βρισκόμαστε στο τιμόνι, η αποχή από το αλκοόλ είναι η μόνη επιλογή».

HEINEKEN-When-You-Drink-Never-Drive640

Ο Μπέρνι Έκλεστον διευθύνων Σύμβουλος της F1 πρόσθεσε: «Η καμπάνια της Heineken είναι εντυπωσιακή. Αποπνέει καινοτομία με μία έντονη κλιμάκωση και συμπυκνώνει την ουσία της F1 σε μόλις λίγα λεπτά. Την ασφάλεια και την υπευθυνότητα σε συνδυασμό με τον ενθουσιασμό και την αίγλη».

Advertisement

Η Heineken θα είναι χορηγός ονόματος σε 3 αγώνες το 2017, θα έχει παρουσία σε επιπλέον εκδηλώσεις της F1 και παρουσία στους εορτασμούς και τις διάφορες άλλες δραστηριότητες των Grand Prix αλλά και δικαιώματα πρόσβασης στην πλειοψηφία των εκδηλώσεων της F1.

Δείτε το εντυπωσιακό φιλμ με το Τζάκι Στιούαρτ…