O Vettel κράτησε τη σημαία της Ferrari ψηλά!
FORMULA 1O Vettel κράτησε τη σημαία της Ferrari ψηλά!
FORMULA 1Ο Γερμανός πρωταθλητής κατάφερε να ανέβει στο βάθρο στον πρώτο του αγώνα στη Μόντσα με τα χρώματα της Ferrari ενώ την ίδια στιγμή ο Raikkonen για ακόμη μια φορά απογοήτευσε.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Μπορεί ο Vettel να μην κατόρθωσε όπως ο Schumacher να κερδίσει στον πρώτο του αγώνα στη Μόντσα με την κόκκινη φόρμα, μπόρεσε όμως να φέρει τη Ferrari στο 2ο σκαλί του βάθρου πίσω από τον άπιαστο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός είχε ένα τέλειο τριήμερο καθώς ήταν ταχύτερος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών ενώ στον αγώνα δεν έχασε το προβάδισμα ούτε κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ στον 26ο γύρο. Ταυτόχρονα πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο κάνοντας το απόλυτο.
Μετά το τέλος του αγώνα υπήρξε μια ένταση λόγω της μικρότερης από το ενδεδειγμένο πίεσης που είχαν τα ελαστικά της Mercedes του Χάμιλτον (κατά 0.3psi) σε σχέση με την οδηγία που είχε δώσει η Pirelli και όφειλαν ν’ ακολουθήσουν οι ομάδες. Οι αγωνοδίκες αφού εξέτασαν το συμβάν απεφάνθησαν πως αυτό συνέβη γιατί τα ελαστικά όταν μετρήθηκαν είχαν βγει από τις κουβέρτες και είχε πέσει λίγο η θερμοκρασία τους και άρα η πίεσή τους. Στο μονοθέσιο του Rosberg η διαφορά ήταν πιο σημαντική στο 1.1psi. Αν οι Mercedes μηδενίζονταν ο Vettel θα έπαιρνε τη νίκη στα χαρτιά.
Προς τιμήν του ο Vettel αναφερόμενος στο γεγονός είπε: “Με χαμηλότερη πίεση μπορείς να κάνεις τα ελαστικά να αντέξουν περισσότερο αλλά εδώ είναι θέμα σεβασμού και ίσης αντιμετώπισης. Ο Hamilton έκανε πολύ καλή δουλειά και πρέπει να το παραδεχτούμε. Εγώ τερμάτισα 2ος και στο βάθρο αυτό το συναίσθημα είχα. Το μονοθέσιό μας ήταν σπουδαίο αλλά όχι για τη νίκη, για τη 2η θέση“.
Από την πλευρά του ο Raikkonen που εκκινούσε 2ος στον αγώνα βρέθηκε να στρίβει τελευταίος. Όπως εξήγησε μετά το πρόβλημα ήταν στο συμπλέκτη: “Το μονοθέσιο μπήκε σε χαρτογράφηση anti stall όταν απελευθέρωσα τον πρώτο συμπλέκτη. Αυτό ήταν το σωστό αλλά υπήρχε πρόβλημα με το δεύτερο συμπλέκτη. Δεν ήταν στη σωστή θέση παρότι εγώ τον τοποθέτησα σωστά όπως πάντα. Δεν ξέρω. Ότι και να έγινε μπήκε το σύστημα anti stall και μετά από λίγα δευτερόλεπτα ήμουν τελευταίους. Δεν μου έχει συμβεί ξανά αυτό. Πρέπει να κατανοήσουμε πλήρως το λόγο που συνέβη και να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές. Μετά έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Προφανώς είμαι απογοητευμένος. Όταν από 2ος βρίσκεσαι τελευταίος στην πρώτη στροφή δεν είναι ιδανικό. Στον αγώνα πήγα καλά και ανέβηκα 5ος. Ήταν καλό τριήμερο αν εξαιρέσει κανείς αυτό το συμβάν”.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Maurizio Arrivabene στις πρώτες του δηλώσεις άφησε να εννοηθεί πως ο Raikkonen τα έκανε λίγο θάλασσα επιφυλάχθηκε όμως μέχρι να μελετήσουν οι μηχανικοί τα στοιχεία.
Θυμίζουμε πως από το Βελγικό GP άλλαξαν οι κανονισμοί και πλέον στην εκκίνηση όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από τους οδηγούς χωρίς κατεύθυνση από τους μηχανικούς πράγμα που αποτελεί σπαζοκεφαλιά. Στόχος της αλλαγής ήταν να έχουμε δράματα στην εκκίνηση.