FORMULA 1

Ο Τομπάζης μιλάει για την αποχώρησή του από τη Ferrari

Ελλάδα 10:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Τομπάζης μιλάει για την αποχώρησή του από τη Ferrari

FORMULA 1

Ο Τομπάζης μιλάει για την αποχώρησή του από τη Ferrari

FORMULA 1

Ο Νικόλας Τομπάζης είναι ένας ικανός και εργατικός αεροδυναμιστής με μεγάλη καριέρα στη Formula 1, που σπάνια έδινε συνεντεύξεις. Το ίδιο και μετά την απόλυσή του από τη Ferrari, όπου τα σχόλια που έκανε δημοσίως ήταν ελάχιστα. Μέχρι τώρα…

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)

O συμπατριώτης μας έλυσε τη σιωπή του και λίγο πριν τον εντός έδρας για τη Scuderia αγώνα, αυτόν της Μόντσα, μίλησε στην εφημερίδα Corriere della Sera και είπε πολλά και ενδιαφέροντα!

«Δεν περίμενα να απολυθώ. Χωρίς να αποποιούμαι τις ευθύνες μου, για το μονοθέσιο του 2014 είχα δουλέψει λιγότερο απ’ ότι για τους προκατόχους του. Το μονοθέσιο του 2015 ήταν το πρώτο από το 2008, πάνω στο οποίο είχα αρκετό χρόνο να δουλέψω. Ήταν επίσης το πρώτο που “γεννήθηκε” μέσα στη νέα, σύγχρονη αεροδυναμική μας σήραγγα. Η Ferrari θα μπορούσε να με είχε απολύσει και άλλες στιγμές. Όμως το γεγονός πως το έκανε τώρα, ήταν ενάντια στη λογική. Περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση και λυπάμαι και για το πώς έφυγαν οι Stefano Domenicalli και Luca di Montezemolo. Πάντα μου χάριζαν σιγουριά και η αποχώρησή τους από τη Ferrari αποτέλεσε σοκ. Όλοι έκαναν λάθη αλλά η φετινή αναγέννηση, ξεκίνησε με τη δουλειά των μελών που πλέον δεν είναι στην ομάδα», είπε ο Τομπάζης.

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια, η Ferrari επέστρεψε στις νίκες. Ποιο ήταν άραγε το μερίδιο του Νικόλα Τομπάζη σε αυτή την επιτυχία;

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια, η Ferrari επέστρεψε στις νίκες. Ποιο ήταν άραγε το μερίδιο του Νικόλα Τομπάζη σε αυτή την επιτυχία;

Advertisement
Advertisement

Ο Έλληνας τεχνικός δεν παρέλειψε να κάνει σύγκριση ανάμεσα στο αγχωτικό εργασιακό περιβάλλον του Μαρανέλο και την εκ διαμέτρου αντίθετη κατάσταση στο Μίλτον-Κινς, έδρα της Red Bull Racing.

«Από το 2010, η Red Bull ήταν σταθερά μπροστά μας αλλά ο Alonso βρέθηκε πολύ κοντά στο να τους κερδίσει. Θα μπορούσε ένας τίτλος να μας έχει βοηθήσει; Τουλάχιστον στο ψυχολογικό κομμάτι, θα απαντήσω πως ναι. Όμως από το 2009 και μετά, ποτέ δεν είχαμε το καλύτερο μονοθέσιο στο grid. Μπορεί ο Adrian Newey να είναι πράγματι ιδιοφυία, όμως στη Red Bull δεν υπάρχει η πίεση την οποία καλούμασταν να αντιμετωπίσουμε στη Ferrari. Το περιβάλλον, η ατμόσφαιρα στην ομάδα ήταν κακή. Ήταν σαν να εργαζόμαστε έχοντας ένα πιστόλι να μας σημαδεύει», τόνισε 47χρονος αεροδυναμιστής που στην καριέρα του στην F1 έχει δουλέψει στις Benetton, Ferrari και McLaren.

Η αναφορά του στον Alonso δεν ήταν η μόνη, καθώς τάχθηκε ενάντια στην αποχώρηση του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή από τη Scuderia.

Advertisement

«Ποτέ δεν του δώσαμε μονοθέσιο-νικητή. Ήταν πολύ κακό αυτό. Ήταν ο καλύτερος οδηγός στο grid, ίσως γίνει ξανά. Όμως η Ferrari έπρεπε να τον είχε κρατήσει. Όπως και… εμένα», είπε χαρακτηριστικά ο Τομπάζης που ακόμα δεν έχει αποφασίσει τα μελλοντικά του σχέδια.