Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ο Μπότας συμφώνησε με την Cadillac F1

Ελλάδα 4:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(58) "Ο Μπότας συμφώνησε με την Cadillac F1"
    

Ο Μπότας συμφώνησε με την Cadillac F1

FORMULA 1

Το αναμενόμενο έγινε και ο Φινλανδός οδηγός είναι έτοιμος να επιστρέψει από το 2026 στο grid της F1 με τη νέα αμερικανική ομάδα.

Advertisement
Advertisement

Έπειτα από φήμες μηνών, η Cadillac κατέληξε στον πρώτο οδηγό της στη Formula 1. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον πολύπειρο Βάλτερι Μπότας, ο οποίος προτιμήθηκε έναντι του Σέρχιο Πέρεζ και από το 2026 επιστρέφει με πλήρη εμπλοκή στην κορωνίδα του motorsport.

Το ρεπορτάζ του RacingNews365 αναφέρει πως η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει την επόμενη εβδομάδα. Στη δεύτερη θέση του γκαράζ αναμένεται να βρεθεί ο Σέρχιο Πέρεζ που ποτέ δεν έπαψε να αποτελεί επιλογή για την Cadillac, με την ανακοίνωση για αυτόν να αναμένεται από τον Σεπτέμβριο.

Πολλάκις φέτος, ο Μπότας έχει μιλήσει ανοιχτά για την επιθυμία του να επιστρέψει στη δράση. Το ρεπορτάζ μας από το Spa -από όπου το newsauto κάλυψε όλη τη δράση- λέει πως ο Φινλανδός οδηγός έχει… βαρεθεί να βρίσκεται σε θέση αναπληρωτή οδηγού και δε βλέπει την ώρα να εμπλακεί ξανά πλήρως με το αγωνιστικό πρόγραμμα.

Advertisement
Advertisement

Η αγαπητή φιγούρα των paddock αναμένεται να ενσωματωθεί από νωρίς στην Cadillac, η οποία θέλει να πραγματοποιήσει δοκιμές TPC με παλαιότερο μονοθέσια της Ferrari (θα έχει υβριδικές μηχανές των Ιταλών το 2026 και το 2027).

Αλλά ακόμα είναι άγνωστο εάν ο οσονούπω 36χρονος θα αποχωρήσει από τη θέση του ως τρίτος οδηγός της Mercedes με άμεση ισχύ, για να ξεκινήσει τις απαραίτητες προετοιμασίες με την Cadillac.

Επικεφαλής του πρότζεκτ είναι ο Γκρέιαμ Λόουντον ο οποίος είναι παλιός γνώριμος του Μπότας -είναι μάνατζερ του Ζου Γκουάνγιου- και έπαιξε τον δικό του ρόλο στον ερχομό του Φινλανδού.

Advertisement

Στην καριέρα του στη Formula 1, ο Μπότας μετράει 10 νίκες σε Grand Prix και 20 pole position, όλα με την Mercedes-AMG F1, ενώ έχει ανέβει 67 φορές στο βάθρο.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Πού οφείλεται το δύσκολο ξεκίνημα του Χάμιλτον στη Ferrari;

Volkswagen: Τα ευαίσθητα χειριστήρια οδηγούν στις δικαστικές αιθούσες

Πότε και πως τελειώνει γρήγορα η μπαταρία;