Επιπλέον αγκίστρωση τροχών για λόγους ασφαλείας
FORMULA 1Επιπλέον αγκίστρωση τροχών για λόγους ασφαλείας
FORMULA 1Σε συνέχεια του ατυχήματος που συνέβη στο Γερμανικό Grand Prix με τον τροχό που έφυγε από το μονοθέσιο του Γουέμπερ και χτύπησε ένα εικονολήπτη της FOM, η FIA έλαβε κάποια μέτρα. ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Μείωσε στα 80km/h την ταχύτητα διέλευσης των μονοθεσίων από τα πιτ σε δοκιμές και αγώνα ενώ περιόρισε και τον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται στο pit lane. Από το μεθεπόμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη λαμβάνεται ένα ακόμη μέτρο με τη διαμόρφωση της πλύμνης του τροχού που πλέον θα αγκιστρώνει τον τροχό. Έτσι ο τροχός δε θα μπορεί να αυτονομηθεί ακόμη και αν το μπουλόνι δεν έχει σφίξει.
WHAT CAR
Οι κανονισμοί επιβάλλουν την υιοθέτηση διάταξης που θα συγκρατεί τον τροχό ακόμη κι αν φύγει το μπουλόνι. Επίσης για να αποκλειστεί η απομάκρυνση του τροχού σε κάθε περίπτωση το εν λόγω σύστημα θα έχει δυο δικλείδες ασφαλείας. Η εν λόγω διάταξη εξελίχθηκε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ενώ κάποιες ομάδες την δοκίμασαν ήδη στο Βελγικό GP.
Αναμένεται η πλήρη υιοθέτησή της να αναστατώσει τις ομάδες των πιτ στοπ. Είναι λογικό όταν προσπαθούν να αλλάξουν ελαστικά σε δυο sec να έχουν θέμα με οιαδήποτε αλλαγή. Μένει να δούμε πως θα προσαρμοστούν και τι χρονική επιβάρυνση θα επιφέρει η νέα αυτή διάταξη που θα εφαρμοστεί από το GP της Σιγκαπούρης.