Μία νέα διάσταση στο ερώτημα halo ή Aeroscreen
FORMULA 1Μία νέα διάσταση στο ερώτημα halo ή Aeroscreen
FORMULA 1Στο ξεκίνημα της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ρωσίας, η Red Bull Racing παρουσίασε τη δική της πρόταση για την προστασία των οδηγών: το περίφημο Aeroscreen. Την απάντηση στο αντίστοιχο halo της Ferrari που μας «συστήθηκε» στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Αμφότερα λύσεις στο κυνήγι της περαιτέρω προστασίας του κεφαλιού των οδηγών, ένα σημείο αρκετά ευάλωτο όπως έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια. Ποια από τις δύο λύσεις είναι η καλύτερη; Αισθητικά εμείς προτιμούμε το Aeroscreen και την ίδια άποψη έχει και ο πρώην οδηγός Formula 1, Mark Webber.
Ο Αυστραλός που τα τελευταία δυο χρόνια αγωνίζεται με την Porsche στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), έχει συνηθίσει να τρέχει με παρμπρίζ μπροστά του. Άρα η εικόνα αυτή στην RB12 του Daniel Ricciardo, δεν του φάνηκε παράξενη.
«Οι ομάδες πιέζουν πραγματικά με τον τρόπο τους τη FIA να προσπαθήσει να βρει λύση για την προστασία των κεφαλιών των οδηγών. Η Red Bull Racing έκανε πολύ καλή δουλειά. Ίσως να μη φαντάζει ιδανική λύση για τους λάτρεις της παραδοσιακής F1 αλλά πρέπει να αποδεχθούν το γεγονός πως θα εφαρμοστεί μία τέτοια λύση», είπε ο Αυστραλός στο RedBull.com.
Μάλιστα ο Webber έδωσε και μία διαφορετική διάσταση στο όλο θέμα, τονίζοντας και το εμπορικό κομμάτι αυτής της κούρσας ανάμεσα σε Ferrari, Red Bull και Mercedes, σχετικά με την λύση που θα επιλεχθεί από την παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Όποια λύση επιλεχθεί, θα χαρίζει ένα πολύ δυνατό συμβόλαιο στην εταιρεία που θα την έχει προτείνει καθώς αυτή θα εφοδιάζει με το halo ή το Aeroscreen όλα τα μονοθέσια ανά τον κόσμο. Πρέπει λοιπόν η λύση που θα επιλεχθεί, εκτός από ασφαλής, να είναι και αισθητικά αποδεκτή. Νομίζω πως αυτή της Red Bull Racing βρίσκεται στην ‘pole position’. To Aeroscreen δείχνει καλύτερο. Ας περιμένουμε να δούμε όλες τις λύσεις αλλά νομίζω πως αυτή της Red Bull είναι καλύτερη από εκείνη της Ferrari», είπε ο 39χρονος.
Ωστόσο η τελική απόφαση ανήκει στον Charlie Whiting, επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της F1 κι αυτή δεν θα παρθεί πριν την 1η Ιουλίου.