Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Mercedes: Πρόβλημα ο ρυθμός όχι η στρατηγική!

Ελλάδα 4:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Mercedes: Πρόβλημα ο ρυθμός όχι η στρατηγική!

FORMULA 1

Mercedes: Πρόβλημα ο ρυθμός όχι η στρατηγική!

FORMULA 1

Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, κάνοντας αυτοκριτική και μιλώντας για τον αγώνα της Μαλαισίας όπου για πρώτη φορά στην υβριδική εποχή τα ασημί βέλη έχασαν στα ίσα στάθηκε στην ταχύτητα της W06 Hybrid.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Μιλώντας σχετικά ο Wolff δήλωσε: «Είναι εύκολο εκ των υστέρων να μετανιώνεις και να λες ότι θα ήταν καλύτερα έτσι ή αλλιώς. Πρόκειται όμως για συλλογικές αποφάσεις. Δεν έχουμε κάνει τα τελευταία δυο χρόνια σημαντικά λάθη στη στρατηγική μας οπότε τι νόημα έχει να σταθούμε σ’ ένα μεμονωμένο γεγονός. Αυτό που πρέπει να βρούμε είναι γιατί είχαμε θέμα με το ρυθμό μας στον αγώνα σ’ αυτές τις συνθήκες, νομίζω πως αυτό είναι το βασικό που χρήζει επίλυσης. Από την οπτική των οδηγών η ανάλυση του αγώνα δεν ήταν εύκολη, ήταν αρκετά πολύπλοκο. Δεν τα πήγαμε καλά με τα μηνύματα ασυρμάτου σήμερα είχαμε μερικά λάθη. Ίσως πρέπει να μιλάμε λιγότερο. Βλέποντας ότι δεν μπορούσαμε να μαζέψουμε το Vettel δημιουργήθηκε ένταση. Έχει πλέον δημιουργηθεί μια νέα κατάσταση διαφορετική όπου δεν έχουμε τον απόλυτο έλεγχο. Σήμερα τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περιμέναμε. Υπάρχουν αρκετά θέματα που επιδέχονται βελτίωσης. Σήμερα χάσαμε δίκαια».

Ο Rosberg παραδέχτηκε πως κόστισε το πιτ στοπ υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στην αρχή του αγώνα: «Στα σχέδια μας πριν είχαμε καταλήξει ότι πρέπει να μπούμε γι’ αλλαγή ελαστικών αν εμφανιστεί εκεί αυτοκίνητο ασφαλείας. Στην πράξη αποδείχτηκε λάθος, χάσαμε πολύ χρόνο για να περάσουμε όσους βρέθηκαν μπροστά μας. Όλο τον αγώνα είχα θέμα με το ζύγισμα και πολύ υποστροφή δεν μπορούσα να προστατέψω τα ελαστικά. Δεν μπορούσα να βρω ισορροπία κρατήματος».

Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff

Advertisement
Advertisement

Ο Hamilton εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του και κατά τη διάρκεια του αγώνα και μετά τη λήξη για την επιλογή της σκληρής γόμας στο τελευταίο πιτ στοπ. Αν εκεί είχε βάλει τη μέση πιθανόν να πλησίαζε το Vettel σε απόσταση βολής: «Με τη μέση γόμα το μονοθέσιο ήταν καλύτερο και μείωνα τη διαφορά. Μου είπαν ότι θα μου βάλουν τη μέση γόμα στο τελευταίο πιτ στοπ αλλά μου έβαλαν τη σκληρή που δεν ήταν γρήγορη. Έκανα ότι μπορούσα. Η ομάδα έκανε επιλογές σήμερα, αν ήταν οι καλύτερες δυνατές θα το αναλύσουμε αργότερα».

Από την ομάδα είπαν στο Hamilton ότι είχε μείνει μόνο ένα σετ μεταχειρισμένων ελαστικών μέσης γόμας και θεωρούσαν πως η φρέσκια σκληρή γόμα θα ήταν ταχύτερη.